شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : 11104
وفایی گفت:

هیچ تیمی تکنیک و تاکتیک تیم فوتسال صبا را ندارد

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش تیم فوتسال صبای قم گفت: کسب 13 پیروزی در 16 مسابقه قبل نشان می‌دهد که هیچ تیمی تکنیک و تاکتیک صبا را ندارد و ما فقط به دنبال قهرمانی لیگ برتر فوتسال هستیم.
هیچ تیمی تکنیک و تاکتیک تیم فوتسال صبا را ندارد
به گزارش قم نیوز، علیرضا وفایی گفت: ما در هیچ یک از بازی های این فصل متکی به یک بازیکن نبوده ایم و هر چه موفقیت کسب کرده ایم، حاصل کار گروهی و اجرای مطلوب تاکتیک های تیمی بوده است.

وی بیان داشت: بازیکنان ما هر یک به صورت اختصاصی سرشار از تکنیک های ناب فوتسال هستند و مطمئنم اگر در انتخاب آتی نفرات تیم ملی به بازیکنان ما دقت ویژه ای شود حتما چند ملی پوش در مسابقات آینده تیم ملی فوتسال خواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی فوتسال امید کشورمان افزود: عامل موفقیت ما در بازی های قبل لیگ برتر فوتسال علاوه بر رفاقتی که بین بازیکنان موج می زند، هماهنگی دقیق بازیکنان با کادر فنی است و با اینکه همه ما تکنیکی هستیم اما تاکتیک پذیری در تیم ما حرف اول را می زند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ تیمی از نظر تکنیک و تاکتیک روز فوتسال توانایی مقابله با صبای قم را ندارد، در ادامه به موفقیت های اخیر تیمش اشاره کرد و افزود: با برد صبای قم برابر ارژن فارس و با نتایجی که مدعیان در هفته قبل کسب کردند، تیم ما برای کسب نخستین قهرمانی لیگ برتر امیدوارتر شد.

وفایی اظهار داشت: در دیدار با تیم تیم فوتسال شهرداری ساوه که پنجشنبه این هفته در قم برگزار می شود و همچنین مسابقات آینده به دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم تا با این کار اختلاف امتیازی خود با تیم دوم جدول را بیشتر کنیم.

وی با بیان اینکه در ادامه مسابقات رقابت مدعیان تنگاتنگ می‌شود، یاد آور شد: تیم‌ ما به عنوان صدرنشین لیگ برتر از نظر امتیازی هم اکنون چهار امتیاز از گیتی پسند جلوتر است و این اختلاف امتیاز به ما روحیه بسیار خوبی برای قهرمانی داده است اما باید مراقب بازی های آتی و همچنین حفظ روند پیروزی های خود در مقابل حریفان باشیم تا انشاءالله اولین قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیریم.

بازیکن ۱۵ گله صبای قم در لیگ برتر فوتسال با بیان اینکه صبا مدعی اول کسب عنوان قهرمانی است، به برد تیمش برابر ارژن فارس اشاره کرد و بیان داشت: بازی خوبی را از سوی دو تیم شاهد بودیم و واقعا بردن در شیراز سخت بود اما تیم صبای قم موقعیت‌های زیادی برای رسیدن به پیروزی داشت.

صبای قم در حال حاضر با ۴۱ امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور است و ۲۸ دی ماه در قم با شهرداری ساوه مسابقه می دهد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcgtq9q.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما