شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 2227
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم عنوان کرد:

افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم گفت: همزمان با اجرای طرح حمایت از خانواده‌ها در بحث خودکفایی و کاهش کمی آنها از مجموعه امداد، کیفیت خدمات حمایتی از خانواده‌های زیرپوشش افزایش می‌یابد.
افزایش کیفیت خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته امداد
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی امروز در سخنانی اظهار کرد: جشن خودکفایی هزار و ۱۱۰ خانواده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال جاری برگزار شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این جشن به منظور قطع وابستگی مالی افراد مورد تکفل کمیته امداد امام خمینی(ره) صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم خاطرنشان کرد: پس از خودکفایی، هزینه‌ای که برای کمک معیشت، توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) به صورت ماهانه به این خانواده‌ها پرداخت می‌شد، به آنها تعلق نمی‌گیرد.

جلالی در ادامه گفت: طرح حمایت از خانواده‌هایی که به خودکفایی رسیده‌اند، در زمینه ازدواج، مسکن و تحصیل ادامه خواهد داشت.

وی عنوان کرد: آمار خانواده‌های زیر پوشش ۵.۲ درصد بوده که این میزان در سال جاری به ۱.۴ درصد کاهش یافته است که این کاهش تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه کیفیت خدمات حمایتی به خانواده‌های مورد تکفل کمیته امداد امام خمینی(ره) افزایش خواهد یافت، گفت: درصدد هستیم همزمان با اجرای طرح حمایت از خانواده‌ها در بحث خودکفایی و کاهش کمی آنها از مجموعه امداد، کیفیت خدمات حمایتی خود را به خانواده‌های زیرپوشش افزایش دهیم.

جلالی رتبه استان قم در بحث خودکفایی خانواده‌های زیرپوشش خوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: استان قم، بعد از استان‌های تهران، البرز و اصفهان کمترین خانواده‌ها را زیر پوشش حمایتی خود دارد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.w8wbjh8wf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما