يکشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : 3243
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم:

ایجاد شعبه حل اختلاف آرزوی دیرینه کمیته امداد قم بود است

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: با ایجاد شعبه 100 شورای حل اختلاف در کمیته امداد امام خمینی (ره) آرزوی دیرینه این نهاد تحقق یافت.
ایجاد شعبه حل اختلاف آرزوی دیرینه کمیته امداد قم بود است
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح شعبه ۱۰۰ شورای حل اختلاف کمیته امداد امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد، در سخنانی‌ با اشاره به روز ۹ دی و نام‌گذاری آن با عنوان روز بصیرت تصریح کرد: این روز برای مردم ایران در تقویم روز بصیرت نام گرفته است اما برای مردم قم که ۱۹ دی نیز در تاریخ این کشور ثبت شده است، این ایام دهه ولایت نام دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) قم ادامه داد: آرزوی دیرینه کمیته امداد امام خمینی(ره) قم برای ایجاد یک شعبه شورای حل اختلاف برای رفع مشکلات و اختلافات قضایی محرومین تحقق یافته است.

وی بیان کرد: رئیس دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف قم برای ایجاد شعبه شورای حل اختلاف در کمیته امداد امام خمینی (ره)‌ همکاری شایانی داشتند که این عمل ایشان قابل تقدیر است.

جلالی اضافه کرد: رئیس شورای حل اختلاف قم با نام‌گذاری شعبه ۱۰۰ به شورای حل اختلاف در کمیته امداد امام خمینی (ره) قم شیرینی این رخداد مبارک را دو چندان کرد.

وی با ابراز خرسندی از افتتاح شعبه ۱۰۰ شورای حل اختلاف در کمیته امداد امام خمینی (ره) قم‌ گفت: امید است افتتاح این شعبه در دهه بصیرت گره‌گشای مشکل محرومان استان قم باشد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.o0s2yt0xsa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما