سه شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 553
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم خبر داد:

برگزاری مراسم ازدواج 300 ‌نوعروس در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم گفت: مراسم جشن ازدواج 300 نفر از نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ه) استان قم همزمان با دهه کرامت برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم ازدواج 300 ‌نوعروس در قم
به گزارش قم نیوز، عبدالله جلالی با اشاره به برنامه‌های کمیته امداد استان در دهه کرامت اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) هر سال بحث ازدواج دختران زیر پوشش خود را در دهه کرامت دنبال می‌کند.

وی مخاطبان این برنامه را دختران زیرپوشش کمیته امداد معرفی کرد و افزود: این دختران در کلاس‌های مربوط به مباحث ازدواج شرکت کرده‌اند و در دهه کرامت به خانه بخت می‌روند.

جلالی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ‌به هر یک از این دختران یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وام بلاعوض هدیه خواهد داد، بیان کرد: در مجموع ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به ۳۰۰ نوعروس به مناسبت دهه کرامت هدیه داده می‌شود.

وی ادامه داد: هزینه هدیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم، مصوبه سفر مقام معظم رهبری به قم بوده است که به زوجین اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در ادامه ابراز کرد: در شش ماه نخست سال جاری نیز ۵۷۰ دختر و پسر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان کمک هزینه تهیه جهیزیه برای دختران و هدیه ازدواج برای پسران دریافت کردند.

وی عنوان کرد: از سوی خیرین استان نیز کمک‌هایی دریافت شده است که اعطای کالا به ۲۰۰ دختر تا سقف یک میلیون تومان از سوی یک موسسه خیریه از جمله این موارد است.

دختران زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان با حضور در کلاس‌های آموزشی پیش از ازدواج با مباحثی همچون آیین همسرداری، تربیت کودک، زندگی موفق در پرتو اسلام و... آشنا می‌شوند.

دختران جوان با حضور در این کلاس‌ها آمادگی لازم برای آغاز زندگی مشترک و کسب مهارت‌های داشتن یک زندگی مطلوب را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgrw9n4ak9n.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما