پنجشنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 22335

چاپ کتاب اشعار طنز نویسان قمی

قم نيوز : قم نیوز: دبیر دومین جشنواره سوهان روح گفت: کتاب سوهان روح که مجموع اشعار طنز نویسان قمی است که در این جشنواره رونمایی شد و در این کتاب حدود یکصد شعر به چاپ رسیده است.
چاپ کتاب اشعار طنز نویسان قمی
به گزارش قم نیوز، عباس احمدی با اشاره به تعداد آثار ارائه شده به دبیر خانه دومین جشنواره سوهان روح اظهار کرد: در حدود ۴۸۰ اثر در قالب نثر، شعر و داستان به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است که از میان آن‌ها از هر حوزه سه برگزیده با انتخاب داوران برگزیده شد که از آن‌ها با اهدای لوح تقدیر و سوهان قم تجلیل شد.

دبیر جشنواره سوهان روح افزود: شاعران برای حضور در این جشنواره محدود به موضوع خاصی نبوده‌اند و می‌توانستند در تمامی زمینه‌ها آثار خود را به دبیر خانه این جشنواره ارسال کنند البته فرهنگ شهروندی یکی از موضوعات مهم در این جشنواره بود که در این میان مهم‌ترین نکته برای هئیت داوران استفاده از گویش و لهجه قمی در آثار بود که برخی از شاعران شعرهای خود را با گویش قمی سروده بودند.

وی با اشاره به حضور کودکان و نوجوانان در دومین جشنواره سوهان روح عنوان کرد: خوشبختانه در دومین جشنواره سوهان روح هیچکونه محدودیتی برای حضور افراد با سن‌های مختلف وجود نداشت و ما شاهد حضور کودکان و نوجوانان شاعر و نویسنده در این جشنواره بودیم.

احمدی خاطر نشان کرد: کتاب سوهان روح که مجموع اشعار طنز نویسان قمی است در این جشنواره رونمایی شد که در حدود یکصد شعر در این کتاب به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenx8w.jh8wxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما