دوشنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 22522

انتقاد استاندار از بدحجابی در قم

قم نيوز : قم نیوز: صالحی‌منش با اشاره به معضل بدحجابی در قم خواستار برخورد منطقی و در عین حال با قدرت با این پدیده شد و از فرماندهی تیپ امام صادق (ع) درخواست کرد با آسیب‌شناسی این معضل و استفاده از طلاب و روحانیون به این موضوع رسیدگی کند.
انتقاد استاندار از بدحجابی در قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی تیپ امام صادق، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش در جمع نیروهای تیپ تبلیغی رزمی امام صادق (ع) با اشاره به تاریخچه افتخارآمیز این یگان اظهار کرد: روحانیت بهترین و بالاترین نقش را در دفاع مقدس ایفا کرد.

وی با تاکید بر این‌که امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده کل قوا به بهترین وجه جنگ را فرماندهی کردند، عنوان کرد: فرماندهان سپاه و ارتش و رزمندگان با اعتقاد راسخ و تبعیت محض از امام خمینی (ره) توانستند در دفاع مقدس افتخارآفرین باشند.

استاندار قم با اشاره به حضور بسیار تاثیرگذار روحانیت در جبهه‌های جنگ تحمیلی، نقش آن‌ها را در دفاع مقدس بسیار برجسته خواند و با یادآوری آمار شهدای روحانیت افزود: روحانیت نسبت به جمعیت خود بیشترین شهدا را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و این مسئله افتخار بزرگی برای حوزه و حوزویان است.

وی با انتقاد از کم‌توجهی به نقش روحانیت در دفاع مقدس خاطرنشان کرد: یکی از وظایف تیپ امام صادق (ع) تبیین و معرفی نقش روحانیت در دفاع مقدس است.

صالحی‌منش با اشاره به معضل بدحجابی در قم خواستار برخورد منطقی و در عین حال با قدرت با این پدیده شد و از فرماندهی تیپ امام صادق (ع) درخواست کرد با آسیب‌شناسی این معضل و استفاده از طلاب و روحانیون در قالب حلقه‌های صالحین و گروه‌های پژوهشی، به فرهنگ‌سازی حجاب و عفاف بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر فرمانده تیپ تبلیغی رزمی امام صادق (ع) نیز در این مراسم با اشاره به برخی از ماموریت‌های این یگان، اعزام روحانیون به مناطق محروم کشور، آموزش طلاب بسیجی و سازماندهی نیروهای بسیج در قالب پنج گردان رزمی و پنج گردان تخصصی مانند گردان امر به معروف و نهی ازمنکر و گردان امداد و نجات را بخشی از این ماموریت‌ها اعلام کرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccipqi.2bqii8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما