سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۹
کد مطلب : 22544

کشف 170 پروتز مفصل زانوی قاچاق در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه خودرو پژو حدود 170 پروتوز مفصل زانو قاچاق کشف شد.
کشف 170 پروتز مفصل زانوی قاچاق در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ مهدی قدمی گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی در محور عوارضی قم - کاشان به یک دستگاه خودروی پژو مظنون و در بازرسی از داخل این خودرو ۱۶۹ پروتز مفصل زانو کشف شد.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد راننده خودرو هیچ گونه اسناد، مدارک و مجوز پزشکی به همراه نداشته است که بلافاصله خودروی موصوف توفیف شد.

سرهنگ قدمی اضافه کرد: ارزش تقریبی این کالا، یکصدو پنجاه میلیون تومان است که با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز پزشکی، تجهیزات پزشکی مکشوفه تحویل اداره کل تعزیرات حکومتی استان شد.

کشف ۱۰۰ رأس بوقلمون در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: با توقیف یک دستگاه کامیونت ۱۰۰ راس بوقلمون کشف شد.

سرهنگ قدمی با اعلام این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در اجرای طرح ایست و بازرسی و با کنترل تردد خودروهای عبوری از محور جاده قدیم قم - تهران به یک دستگاه کامیونت مظنون و در بازرسی از داخل این کامیونت ۱۰۰ راس بوقلمون کشف شد.

وی افزود: کامیونت توقیف شده از یکی از استان‌های غربی کشور به مقصد تهران بارگیری کرده ولی هیچ گونه اسناد، مدارک و مجوز دامپزشکی به همراه نداشته است.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: با توجه به عدم ارائه مدارک و مجوز دامپزشکی، دام‌های مکشوفه تحویل اداره دامپزشکی استان شد.

اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان بهترین راه رسیدن به ترافیک روان

رئیس پلیس راه استان قم بهترین راه برای رسیدن به ترافیک روان را اصلاح رفتار ترافیکی شهروندان و بهبود بخشیدن به وضعیت عبور و مرور عنوان کرد.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب ترافیکی و کاهش تصادفات اجرای صحیح و دقیق مقررات توسط شهروندان و همکاری با پلیس دو راه مهم و اساسی است.

وی علت اکثر حوادث رانندگی را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه عنوان کرد و افزود: همواره قوانین راهنمائی و رانندگی را رعایت و با سرعت مجاز در جاده‌ها تردد کنیم.

جمشیدی راد در ادامه با اشاره به نقش اطلاع رسانی و آگاهسازی عمومی در ارتقاء فرهنگ ترافیک در جامعه اظهار داشت: رانندگی صحیح و مبتنی بر مقررات موجب می‌شود که نظم اجتماعی در جامعه حاکم باشد.

رئیس پلیس راه استان قم در پایان با بیان اینکه موضوع ترافیک، یک امر انسانی و اجتماعی است، خاطرنشان ساخت: برای دستیابی به نتیجه مطلوب در این بخش فعالیت فرهنگی و مشارکت عمومی مردم و مسئولان بسیار لازم و ضروری است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcgtn9x.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما