پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۲
کد مطلب : 22620

۴ هزار نفر از طلاب در جشنواره تبلیغ قم شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: ۴ هزار نفر از خواهران و برادران به صورت فردی و گروهی در جشنواره تبلیغ نوین شرکت کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر جزو فعالان عرصه مجازی محسوب می‌شوند.
۴ هزار نفر از طلاب در جشنواره تبلیغ قم شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سعید روستاآزاد معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی صبح امروز اختتامیه جشنواره تبلیغی نوین که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در حکمی که به اعضای فضای مجازی کشور دادند، اهمیت فضای مجازی را به اندازه انقلاب اسلامی دانستند و به توجه به این حوزه تاکید زیادی داشتند.

معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به استفاده از ایده‌های روحانیون، افزود: طلاب و مبلغان توانمند بهترین افرادی هستند که می‌توانند بهترین ایده‌ها و خدمات نرم‌افزاری را محقق کنند و در جامعه تحولی به وجود بیاورند.

وی با اشاره به حضور گسترده مبلغان دراین جشنواره، تصریح کرد: ۴ هزار نفر از خواهران و برادران به صورت فردی و گروهی در جشنواره تبلیغ نوین شرکت کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر جزو فعالان عرصه مجازی محسوب می‌شوند.

حجت الاسلام روستا با اشاره به رابطه استمرار انقلاب و فضای مجازی، خاطرنشان کرد: آزاد اگر بخواهیم به فکر بقا، اثربخشی و استمرار انقلاب باشیم باید به فکر فضای مجازی باشیم، بنابراین اگر فضای مجازی ما مطلوب نباشد، آرمان‌های انقلاب و امام آسیب می‌بیند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcbg0b5.rhb55piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما