دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب : 22748

بدهی ۳۷ میلیارد تومانی آموزش و پرورش قم به معلمان و کارمندان

قم نيوز : قم نیوز: مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به مشکلات موجود در مدارس گفت: اداره آموزش و پرورش ۳۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان بدهی داشته است که متاسفانه تمامی این بدهی‌ها برای همکاران و پرسنل این اداره است.
بدهی ۳۷ میلیارد تومانی آموزش و پرورش قم به معلمان و کارمندان
به گزارش قم نیوز، حمید رضا دژاگام امروز مهمان شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم بود که با اشاره به حضور مدیران مدارس در شورای اسلامی شهر قم اظهار کرد: خوشحالم که نیمی از اعضای شورای اسلامی شهر را مدیران آموزش و پرورش تشکیل می‌دهند.

مدیر کل آموزش و پرورش قم افزود: اگر مسئولان با اداره آموزش و پرورش همکاری و در تعامل باشند به اهداف و آرمانی که برنامه ریزی کرده‌ایم می‌رسیم که به طور طبیعی تحقق آرمان‌ها یکی از دغدغه‌های مسئولان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان گرانبها‌ترین سرمایه‌های کشور هستند عنوان کرد: دانش آموزان گرانبها‌ترین سرمایه کشور محسوب می‌شوند که باید به همت و تلاش مسئولان سعی در بهبود وضعیت آنان داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش قم خاطر نشان کرد: این اداره در ایام نوروز در حدود ۵۱۱ هزار مسافر را در مدارس اسکان داد که عدم اسکان آنان در مراسم بحران بزرگی برای شهر قم محسوب می‌شد و این امر نشان دهنده این است که آموزش و پرورش ظرفیت‌های فراوانی دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

دژاگام با اشاره به حضور آموزش و پرورش در تمامی مناسبت‌ها عنوان کرد: امروز ما شاهد این هستیم که در مناسبت‌های خاصی مانند ایام نوروز و انتخابات از ظرفیت مدارس استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: اداره آموزش و پرورش ۳۷ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان بدهی داشته است که متاسفانه تمامی این بدهی‌ها برای همکاران و پرسنل این اداره است.

مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به مشکلات موجود در مدارس بیان کرد: در حدود ۲۰۰ مدرسه از مدارس قم آسفالت مناسبی ندارد که تقاضای ما از شهرداری رسیدگی به آسفالت این مدارس است.

دژاگام بیان کرد: در بسیاری از مدارس شهرهای دیگر کلاس‌های تقویتی و کنکور برگزار می‌کنند و در قبال این کلاس‌ها هزینه‌های از دانش آموزان دریافت می‌کنند که در قم تمامی این کلاس‌ها رایگان به دانش آموزان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: روز پنجشنبه در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) از پنج هزار مدیر نمونه استان با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی تجلیل شد.

مدیر کل آموزش و پرورش قم با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید عنوان کرد: یکی از برنامه‌های این اداره تدوام آموزش در دانش آموزان است به طوری که باید دانش آموزان دو یا سه ساعت در منازل درس بخوانند و سعی بر این است که دانش آموزان تنها در شب امتحانات درس نخوانند و به نوعی دانش آموز شب امتحان تربیت نشوند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc4mqi.2bqi08laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما