دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب : 22757

عرضه کتاب «آیین دادرسی کیفری» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

قم نيوز : قم نیوز: مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی از استقبال گسترده کتاب «آیین دادرسی کیفری» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
عرضه کتاب «آیین دادرسی کیفری» در نمایشگاه بین‌المللی کتاب
به گزارش قم نیوز، بهمن بابیزان با اشاره به حضور مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: بیش از ۵۰ عنوان کتاب از آثار این عالم برجسته در نمایشگاه کتاب در حال عرضه است.

وی با بیان این‌که نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نخستین روزهای بازگشایی با استقبال شایانی از پژوهشگران مواجه است، ادامه داد: همه روزه شمار فراوانی از سراسر کشور طلاب و پژوهشگران از غرفه آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی بازدید می‌کنند.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی ضمن قدردانی از حسن نظر طلاب و پژوهشگران برای استقبال از آثار عرضه شده عنوان کرد: تمام آثار عرضه شده در این نمایشگاه به طلاب و دانشجویان با ۵۰ درصد تخفیف عرضه می‌شود.

بابیزان تصریح کرد: جدیدترین اثر آیت‌الله موسوی‌اردبیلی با عنوان «حقوق و دادرسی کیفری» که به زبان فارسی به چاپ رسیده مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.

وی از دیگر آثار این عالم که در نمایشگاه کتاب بین‌المللی تهران بسیار به فروش رسیده است را کتاب‌های «فقه القضا» و «فقه الحدود» ذکر کرد و گفت: با توجه به این‌که برای نخستین سال در نمایشگاه بین‌المللی کتاب حضور داریم آثار عرضه شده با استقبال فراوانی روبه‌رو شده است.

مدیر مرکز تنظیم و نشر آثار آیت‌الله موسوی‌اردبیلی خاطرنشان کرد: کتاب «ره‌توشه» نیز از دیگر آثار ایشان که به زبان ترکی ترجمه شده است برای مخاطبان ترک زبان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه می‌شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccmmqi.2bqip8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما