يکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : 2290

همایش جوانان عاشورایی در کهک برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: همایش جوانان عاشورایی مصادف با هشتم ماه محرم و سالروز شهادت علی اکبر(ع) با حضور دانش آموزان بخش کهک برگزار شد.
همایش جوانان عاشورایی در کهک برگزار شد
به گزارش قم نیوز، همایش جوانان عاشورایی مصادف با هشتم ماه محرم، به مناسبت بزرگداشت حضرت علی اکبر(ع) در کهک برگزارشد، تشکل های دانش آموزی اعم از بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن ها و شوراهای دانش آموزی با شرکت هیئت های مذهبی در آستانه عاشورا مسیر دبیرستان آزادگان به طرف امامزاده زینب خاتون کهک را در دسته های عزاداری پیمودند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کهک در این همایش علی اکبر(ع) را یکی از بارزترین نمونه های کمال و اسوه های پاکی و مردانگی دانست و گفت: علی اکبر(ع) یکی از شهیدان بزرگ حماسه عاشورا بود.

محمدرضا باقری زادگان اظهار داشت: علی اکبر(ع) الگوی ادب، شجاعت و ایمان است که جوانان می بایست با الگو قرار دادن حضرت علی اکبر(ع) در مقابل توطئه های دشمنان که امروزه با جنگ نرم، جوانان جامعه اسلامی را مورد هدف قرار داده است ایستادگی کنند.

وی یکی از مهمترین اهداف قیام امام حسین(ع) را برپایی فریضه امر به معروف و نهی از منکر برشمرد و افزود: یکی از موضوعات مهمی که در همایش جوانان عاشورایی به آن پرداخته می شود، فریضه مهم و حائزاهمیت امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بخش کهک با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش بزرگداشت واقعه عظیم کربلا و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با اهداف و فلسفه قیام حضرت ابا عبدالله حسین است، عنوان کرد: یکی از مهمترین راه های آشنایی جوانان با واقعه عاشورا و اهداف امام حسین(ع) برپایی چنین همایش هایی است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.o8wbjh8w79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما