يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : 23076

امید ماهان تندیس مغلوب فرید قم شد

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در مرحله آماده سازی مسابقات فوتسال امیدهای کشور مغلوب فرید قم شد.
امید ماهان تندیس مغلوب فرید قم شد
به گزارش قم نیوز، تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم که خود را برای شرکت در مسابقات دور برگشت لیگ امید‌های کشور آماده می‌کند در مسابقه‌ای دوستانه با نتیجه ۳ بر ۲ به تیم فوتسال فرید قم باخت.

تیم فوتسال فرید، نماینده قم در مسابقات انتخابی لیگ دسته دوم فوتسال بزرگسالان کشور است که پس از عبور از مرحله مقدماتی در آستارا، در انتظار حضور مقتدرانه در مرحله دوم است و بدین منظور تقاضای میزبانی مرحله دوم را نیز به فدراسیون فوتبال تسلیم کرده است.

در دیدار تیم‌های ماهان تندیس و فرید، تیم فوتسال فرید توانست با گل‌های عابد خسرو بیگی، مهدی نوروزی و سید علی حسینی برابر تیم امید ماهان تندیس پیروز شود در حالی که هر ۲ گل فرید را طا‌ها نعمتیان به ثمر رساند.

تیم فوتسال فرید پیش از این در مرحله نخست مسابقات به میزبانی آستارا موفق به کسب جواز صعود شده بود و برای راهیابی به لیگ دسته دوم کشور تلاش می‌کند.

در این مسابقات که با حضور ۶ تیم پاسارگاد شهرکرد، گالری آرمین آستارا، کیان پارس آباد مغان، شوط جوان ماکو، فرید قم و هیئت روستایی و عشایری سنندج به میزبان آستارا برگزار شد تیم فوتسال فرید قم با کسب ۱۰ امتیاز از ۵ مسابقه خود به مرحله دوم صعود کرد.

تیم امید ماهان تندیس نیز در دور رفت مسابقات امیدهای کشور در اهواز، با کسب ۶ پیروزی از ۶ بازی با آماری خیره کننده در صدر جدول قرار گرفت و باید در دور برگشت مسابقات خود را برای راهیابی به نیمه نهایی لیگ بر‌تر امید در مشهد دنبال کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdch-vni.23nxqdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما