شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۷
کد مطلب : 25798

ماهان تندیس قم نماینده مشهد را در هم کوبید

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتسال امید ماهان تندیس قم در سومین بازی از دور برگشت لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور نماینده مشهد را در هم کوبید.
ماهان تندیس قم نماینده مشهد را در هم کوبید
به گزارش قم نیوز، دور برگشت از مسابقات فوتسال لیگ بر‌تر امید باشگاه‌های کشور در مشهد ادامه پیدا کرد و تیم فوتسال ماهان تندیس قم به سومین پیروزی متوالی خود در دور برگشت را دشت کرد.

ماهان تندیس که در دو بازی گذشته موفق به شکست زاگرس خوزستان و میلاد تنکابن شده بود، در سومین مسابقه‌اش در سالن شهید بهشتی مشهد مقابل تیم فوتسال مشهدالرضای خراسان رضوی قرار گرفت و موفق شد این تیم را نتیجه ۱۱ بر ۲ گلباران کند.

ماهان تندیس قم که با کسب ۶ پیروزی متوالی در پایان دور رفت این مسابقات به مقام قهرمانی رسیده بود، حالا با پیروزی بر نماینده خراسان، ۲۷ امتیازی است و صعود خود را به مرحله نیمه نهایی لیگ بر‌تر امید مسجل کرده است.

ستاره این مسابقه فرهاد فلامرزی بود که به تنهایی ۵ گل تیمش را به ثمر رساند و جعفر نجفی (۲گل)، محمد هاتفی، طا‌ها نعمتیان، علی فخاران و مسلم اولاد قباد با یک گل در پیروزی ماهان سهیم شدند ضمن اینکه نیمه نخست این بازی با برتری ۳ بر ۲ ماهان قم خاتمه یافت.

چهارمین دیدار تیم ماهان تندیس نیز برابر تیم ماکوجوان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و شاگردان علی شریفی برای حفظ رکورد صد در صدی پیروزی‌های خود به دنبال برتری بر حریف هستند.

ماهان تندیس در مسابقات لیگ بر‌تر با تیم‌های مشهد الرضای مشهد، میلاد تنکابن، راه ساری، فرش آرای مشهد، زاگرس خوزستان و ماکو جوان در یک گروه قرار دارد در حالی که ۲ تیم از این گروه راهی مرحله نیمه نهایی می‌شوند.

تیم‌های فوتسال شهرداری رشت، ملی حفاری اهواز، هایپر کیپر قزوین، کوهدشت لرستان، مشکین شهر، مقاومت تبریز و نیک اندیش اصفهان تشکیل دهنده گروه نخست هستند که مسابقات دور برگشت این گروه نیز در رشت انجام می‌شود.

مرحله نیمه نهایی و پایانی لیگ بر‌تر فوتسال امید کشور قرار است پیش از آغاز فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال بزرگسالان کشور در تهران برگزار شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaa0nu.49nmo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما