دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : 23145

جشن میلاد شاه ولایت، حضرت علی(ع) برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: دبير برگزاري جشن میلاد حضرت علی(ع) اظهار داشت: اين مراسم برای دهمین سال متوالی است که همزمان با ولادت مولای متقیان حضرت علی(ع) با حضور جمعي از مسؤولین و مدیران استان قم و همچنین ورزشكاران و مردم ولایت مدار شهر مقدس قم برگزار مي‌شود.
جشن میلاد شاه ولایت، حضرت علی(ع) برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، رسول خادم با بيان اينكه طبق فرموده بنيانگذار انقلاب اسلامي فرمودند، ورزشكاران بايد به حضرت علي(ع) اقتدا كنند، خاطرنشان كرد: در اين جشن سعي داريم جهت ترویج ورزش بین جوانان که مزین به نام مقتدای پهلوانان امیرالمؤمنین می‌باشد از ورزشکاران نامی که در سطح آسیا و جهان افتخار آفریدند، تجلیل شود.
وی با بيان اينكه در اين جشن برنامه‌هاي متنوع بسيار زيادي تدارك ديده شده است، گفت: در دهمین جشن تجليل از ورزشکاران و قهرمانان استان قم به پاس تقدير از تلاش‌ها و فداكاري شهداي هشت سال دفاع مقدس كه به حق جهان پهلوانان جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شوند، از خانواده‌های شهداي ورزشكار به نمايندگي از جامعه ايثارگري و شاهد استان قم تجليل مي‌شود.
دبیر برگزاری جشن میلاد حضرت علی(ع) افزود: همچنين در اين مراسم از چند ورزشكار قمي كه در سطح آسیا و جهان براي كشور عزيزمان ايران و استان قم افتخار آفريدند و همچنين از چند پيشكسوت ورزشی استان نيز به رسم يادبود تجليل خواهد شد.
رسول خادم با بيان اينكه به حاضران در مراسم به قید قرعه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز نقدی دیگر اهداء خواهد شد، اظهار داشت: دهمین جشن تجليل از ورزشکاران و قهرمانان استان قم ۲۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰ در مجتمع تفریحی توریستی ماهان تندیس برگزار می‌شود.
انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenz8w.jh8xei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما