يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : 40953
منبع : خبرگزاری تسنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) گفت: این جشنواره با هدف تقدیر از نخبگان استان قم روز چهارشنبه ۲۷ مردادماه با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.
جشنواره حضرت علی اکبر(ع) در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، حسن عابدی با اشاره به لزوم گسترش ورزش همگانی در جامعه اظهار داشت: ورزش همگانی مورد تاکید مقام معظم رهبری است و همچنین سبب نشاط جامعه می‌شود و از پایه‌های اصلی توسعه ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: اداره کل ورزش و جوانان قم در راستای گسترش ورزش همگانی  6 جلسه با حضور استاندار قم برگزار کرد و 176 عنوان برنامه با هماهنگی و مشارکت مدیران ورزش استان برگزار شد.

عابدی با اشاره به لزوم توجه به ورزش همگانی بیان کرد: بیش از 95 درصد جمعیت استان قم در شهر زندگی می‌کنند آمار ورزش همگانی در روستاها بیشتر است و به همین دلیل آمار ورزش همگانی در شهر ناچیز است.

وی با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته توسط اداره کل ورزش وجوانان قم گفت: محفل انس با قرآن توسط هیئت‌های ورزشی و تشکل‌ها برگزار شد که اقدام بسیار شایسته ای است، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی معنوی جوانان با همکاری مدیران و موسسان باشگاه‌ها برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه حمایت از اردوی راهیان نور با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران انجام شد، تصریح کرد: هیئت‌های ورزشی را ملزم به حمایت از حوزه فرهنگی کردیم و هیچ سقفی برای آن‌ها قائل نشده و اعتبارات لازم آن را از وزارت ورزش و استان دریافت می‌کنیم تا برنامه‌های ورزشی و فرهنگی به خوبی اجرا شود.

عابدی با اشاره به حمایت هایت های انجام شده از کانون مساجد استان تصریح کرد: با همکاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، مساجدی که ظرفیت فیزیکی برای برگزاری مسابقات ورزشی دارند مورد حمایت قرار داده تا جوانان بتوانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) خاطر نشان کرد:این جشنواره با هدف تقدیر از نخبگان استان قم روز چهارشنبه 27 مردادماه با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcaeony.49nwm15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما