يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 23426

شکست برابر حریف ارمنی را در جام جهانی ازبکستان جبران می‌کنم

قم نيوز : قم نیوز: ملی پوش قمی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شکست برابر حریف ارمنی در جام جهانی کشتی را در مسابقات جهانی ازبکستان جبران می‌کنم.
شکست برابر حریف ارمنی را در جام جهانی ازبکستان جبران می‌کنم
به گزارش قم نیوز، هادی علیزاده پورنیا درباره حضورش در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی تهران اظهار کرد: به اندازه کافی آماده نبودم و کمتر از ۳۰ روز پیش از برگزاری مسابقات به اردوی تیم ملی کشتی ملحق شدم و تمریناتم را آغاز کردم و همین امر سبب شد برابر حریف ارمنستانی با مشکل مواجه شوم.

وی گفت: آسیب دیدگی سال گذشته در مجارستان و سپس جراحی زانو سبب شد مدت‌ها از کشتی دور بمانم و طبیعتا رسیدن به آمادگی صد در صد مستلزم زمان و انجام تمرینات بیشتر است.

نفر سوم کشتی دانشجویان جهان در کازان روسیه افزود: در مسابقات جام جهانی در برابر حریف کره‌ای مشکلی وجود نداشت اما مبارزه برابر آرسن جلفالاکیان واقعا دشوار بود زیرا این کشتی گیر ارمنستانی، همواره در بین ۳ کشتی گیر بر‌تر جهان قرار داشته و از نظر بدنی به مراتب آماده‌تر از من بود.

علیزاده پورنیا بیان کرد: از همین امروز تمریناتم را برای شرکت در انتخابی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات جهانی ازبکستان آغاز می‌کنم و هدفم این است که علاوه بر کسب مدال از بازی‌های آسیایی، در بازی‌های جهانی حاضر باشم و شکست برابر حریف ارمنی را در ازبکستان جبران کنم.

ملی پوش وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان عنوان کرد: فکر می‌کنم در مدت یک ماهه باقی مانده تا دور انتخابی بتوانم به مرز آمادگی صد در صد برسم و بتوانم برای مسابقات بین المللی مهم پیش رو، در کره جنوبی و ازبکستان آماده شوم.

وی خاطرنشان کرد: قهرمانی تیم ملی کشتی در مبارزات تیمی جام جهانی تهران برای همه اعضای تیم ملی کشتی خوشحال کننده است اما شخصا از عملکردم رضایت ندارم و امیدوارم با به دست آوردن آمادگی جسمانی کامل، در جام جهانی ازبکستان و بازی‌های آسیایی بهتر عمل کنم.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcg3t9x.ak9wx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما