يکشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : 23439

کمیته فوتسال باید در جام حذفی تست دوپینگ بگیرد

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: کمیته فوتسال باید در مسابقات پایانی جام حذفی فوتسال از بازیکنان تست دوپینگ بگیرد.
کمیته فوتسال باید در جام حذفی تست دوپینگ بگیرد
به گزارش قم نیوز، جعفر کیانی درباره شکست تیم ماهان تندیس قم برابر شهرداری تبریز در دور رفت جام حذفی فوتسال کشور اظهار کرد: بازی خوبی در تبریز انجام دادیم و به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم اما میزبان از موقعیت‌های خود استفاده کرد و بازی را به سود خود پایان داد.

وی گفت: با این وجود برای رسیدن به فینال کاملا امیدواریم و از همه علاقمندان به فوتسال در قم تقاضا می‌کنم روز پنج شنبه در سالن شهید حیدریان قم حضور یابند و تیمشان را پشتیبانی کنند.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: به عقیده من کمیته فوتسال باید در جام حذفی تست دوپینگ بگیرد زیرا تیم‌ها مدت طولانی از شرایط مسابقه دور بوده‌اند و ممکن است بازیکنی برای جبران ناآمادگی خود تخلفی انجام دهد و از مواد نیروزا استفاده کند.

کیانی در مورد داوری دیدار تیم‌های شهرداری تبریز و ماهان تندیس عنوان کرد: کمیته فوتسال برای این مرحله از مسابقات که در اوج حساسیت است باید از بهترین داوران خود استفاده کند نه اینکه داورانی کم تجربه که ممکن است تحت تاثیر جو سالن قرار گیرند برای قضاوت گمارده شوند.

وی تصریح کرد: قهرمانی در جام حذفی فوتسال برای هر ۴ تیم حاضر در نیمه نهایی مهم است و نباید حاصل زحمات تیم‌ها با اشتباهات داوری از بین برود.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: حضور تماشاگران قمی در بازی عصر پنج شنبه در قم، نقشی حیاتی و تعیین کننده در صعود تیم ماهان تندیس به فینال دارد و امیدوارم با حمایت تماشاگران و تلاش تیم، بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcaoynu.49nee15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما