سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب : 23518

زمینه ظهور حضرت حجت را مهیا کنیم

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه علمیه قم گفت: امام زمان(عج) در همه حالات و لحظات بر اعمال و رفتار ما ناظر و حاضر هستند، بنابراین باید کاری کنیم که زمینه ظهور آن حضرت مهیا شود.
زمینه ظهور حضرت حجت را مهیا کنیم
به گزارش قم نیوز، آیت‌الله مرتضی مقتدایی عصر امروز در دیدار اعضای انجمن حامیان توسعه حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: حضرت زینب(س) بانوی عالم اسلام است که نامش را خداوند تبارک و تعالی برایشان برگزید.

وی با بیان اینکه خداوند تولد حضرت زینب(س) را به پیامبر تبریک گفت بیان کرد: بعد از مادر بزرگوارشان، حضرت فاطمه زهرا(س) بانویی با شرافت‌تر از ایشان نداشتیم.

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) علم لدنی داشت، ابراز کرد: امام سجاد(ع) در مورد ایشان فرمودند تو عالمی هستی که تعلیم ندیدی و کسی مطالب را به تو تفهیم نکرده است.

وی حضرت زینب(س) را مستجاب‌الدعوه خواند و افزود: ایشان با ظرفیت عظیم و عجیبی که داشتند بر همه مسائل و مصائب کربلا تحمل کردند و از کسی غیر از امام معصوم این انتظار نیست که چنین ظرفیتی را داشته باشد.

استاد حوزه علمیه قم از کرامات امام زمان بر شیعیان سخن گفت و خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) در همه حالات و لحظات بر اعمال و رفتار ما ناظر و حاضر هستند پس باید کاری کنیم که زمینه ظهور آن حضرت را مهیا کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcivwar.t1apz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما