سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 23529

توسعه و تجهیز مدارس قم نیازمند مدیریت جهادی است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در جلسه شورای آموزش و پرورش خواستار تلاش جهادی مدیران و خیرین در راستای توسعه و تجهیز مدارس استان شد.
توسعه و تجهیز مدارس قم نیازمند مدیریت جهادی است
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به تاثیر بلندمدت تربیت در رشد و بالندگی فرهنگ جامعه اظهار کرد: سرمایه گذاری در امر مهم آموزش و پرورش اقدامی است که آینده ای روشن برای استان را رقم می‌زند.

استاندار قم با تاکید بر لزوم مهیا کردن زیرساخت های مورد نیاز آموزش و پرورش، ساخت، تجهیز و نوسازی مدارس را از نیازهای جدی استان برشمرد و افزود: امیدواریم با همت جهادی مسئولان و مشارکت خیرین شاهد تحقق این مهم باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با اشاره به ۲۰ مرکز آموزشی در حال ساخت در استان تصریح کرد: اگر اعتبارات مورد نیاز تخصیص داده شوند شاهد افتتاح ۸ مرکز طی سال جاری خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان مدیریت جهادی را از مشخصه های برجسته شعار امسال عنوان کرد و افزود: مدیران استان باید در راستای تحقق اهداف دولت با جدیت بیشتری تلاش نمایند.

وی در ادامه نقش خیرین مدرسه ساز در توسعه و تجهیز مدارس استان را چشمگیر عنوان کرد و با بیان اینکه بخش اعظمی از مدرسه ها توسط این قشر خدوم به بهره برداری رسیده است، خواستار کمک ایشان در بهره برداری هرچه زودتر از مدارس شد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcaomnu.49neu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما