دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 23690

زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در قم فراهم شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با تاکید بر لزوم بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه، خواستار فراهم شدن زمینه حضور فعال سرمایه گذاران داخلی و خارجی در پروژه های شهری شد.
زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی در قم فراهم شود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در جلسه سازمان توسعه و عمران استان قم با تاکید بر ضرورت توجه به معماری اسلامی در قم اظهار کرد: طراحی و معماری پروژه های عمرانی قم باید متناسب با ویژگی های فرهنگی و مذهبی شهر و با الهام از طرح ها و الگوهای اسلامی انجام شود.

استاندار قم با اشاره به نیاز قم به اجرای پروژه های بزرگ عمرانی برای ایجاد زیر ساخت های لازم برای خدمات رسانی به زوار، خواستار نگاه ویژه دولت به این مهم شد و گفت: باید توجه مسئولان ملی بیش از پیش به این موضوع معطوف شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش با تأکید بر حضور و مشارکت شرکت های داخلی و خارجی در پروژه های شهری اظهار کرد: زمینه ها و فرصت های سرمایه گذاری بسیار خوبی در قم وجود دارد که باید نسبت به معرفی آن به سرمایه گذاران و جذب مشارکت بخش خصوصی در آن ها برنامه ریزی داشته باشیم.

استاندار قم با اشاره به اجرای پروژه بلوار معنوی پیامبر اعظم(ص)، توجه به کارکردهای فرهنگی این طرح را ضروری خواند و تصریح کرد: برای تحقق این کارکرد مهم باید از نظرات عموم متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران حوزه فرهنگی و معماری دینی استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش همچنین با تاکید بر ضرورت شتاب بخشی به طرح های عمران شهری، به پیشرفت مناسب مجموعه پل های تقاطع جمهوری اشاره و خاطرنشان کرد: با همت و همکاری مسئولین و دستگاه های مربوطه این پروژه مهم در مراحل پایانی قرار داشته و امیدواریم هر چه زودتر مورد بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjyme8.uqethzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما