چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : 2353

چند خبر كوتاه انتظامی از استان قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان قم گفت: مراسم دهه اول محرم در امنیت كامل برگزار شد.
چند خبر كوتاه انتظامی از استان قم
به گزارش قم نیوز، سردار مهدی توكلی در این خصوص گفت: نیروی انتظامی استان قم همگام با حركت عظیم مردمی در ایام محرم، با بسیج امكانات و نیروهای خود در برقراری نظم و امنیت مراسم سوگواری و عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) از هیچ تلاشی دریغ نكرد.

وی با بیان اینكه امسال دو هزار ۵۰۰ همیار پلیس با نیروی انتظامی همكاری داشتند، اظهار داشت: با حضور این نیروها مشكلی پیش نیامد.

توكلی افزود: به منظور تسهیل در روان سازی حركت دسته های عزاداری دو مسیر شرقی و غربی در حرم مطهر در نظر گرفته شد تا هیات ها بدون تداخل و مشكلی وارد حرم مطهر شده و عزاداری كنند.

۱۶ واحد صنفی به علت تخلف متصدیان در قم پلمپ شد
در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ۱۶ واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات انتظامی توسط متصدیان در قم پلمپ شد.

در راستای اجرای این طرح ماموران پلیس اداره نظارت بر اماكن عمومی استان قم از ۳۰ واحد صنفی بازدید و ۱۶ واحد صنفی را به علت تخلف صورت گرفته پلمپ كردند.

همچنین به ۲۱ نفر از مراجعان پاسخگویی لازم انجام و از ۱۱ واحد صنفی كه قدام به رفع معایب كرده بودند فك پلمپ شد و برای ۱۸ واحد صنفی اخطار پلمپ صدر و از متصدیان ۱۲ واحد صنفی جهت رفع ایرادات انتسابی تعهد اخذ شد.

۴۷ خودرو موتور سیكلت مسروقه در قم كشف شد
ماموران انتظامی استان قم طی یك هفته اخیر ۲۰ موتور سیكلت مسروقه و ۱۷ خودرو دارای سابقه سرقت و توقیف كشف كردند.

ماموران انتظامی استان قم با انجام گشت زنی در سطح شهر و بررسی سوابق موتورسیكلت های مشكوك ۱۵ موتور سیكلت دارای سابقه سرقت را كشف كردند.

طرح برخورد با موتورسیكلت سواران متخلف در قم اجرا شد
ماموران راهنمایی و رانندگی پلیس و ماموران فرمانده انتظامی شهرستان قم در اجرای طرح برخورد با موتور سیكلت سواران متخلف در مناطق مختلفی شهر اقدام كردند.

در این طرح به تخلفاتی چون موتورسیكلت های توقیفی ۱۲۲ مورد، نداشتن گواهینامه ۱۹ مورد، عبور از چراغ قرمز۳۸ مورد، نداشتن كلاه ایمنی ۱۰۰ مورد، فاقد پلاك پنج مورد، عبور از پیاده رو سه مورد، صدای ناهنجار سه مورد، حركات خلاف جهت سه مورد، حركات نمایشی سه مورد، سایر تخلفات ۲۲ مورد جریمه ۱۳۱ مورد و انتقال به پاركینگ ۱۰۲ مورد را رسیدگی كردند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.n8wbjh8xx9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما