پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب : 2357
ویسی:

آمادگی خوبی برای شکست مس کرمان داریم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال مس کرمان در دیدار عصر جمعه آمادگی خوبی داریم و صبای قم با سه امتیاز این بازی به رده دوم جدول می‌رود.
آمادگی خوبی برای شکست مس کرمان داریم
به گزارش قم نیوز، عبدالله ویسی امروز بیان کرد: به خوبی می‌دانیم که در مصاف با تیم رده‌ چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ برتر بازی بسیار دشواری در پیش داریم اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم و ضمن تلاش برای جبران باخت هفته گذشته برابر داماش، برای ابراز شایستگی‌های صبا تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم و به خصوص مهاجمان این تیم، عنوان کرد: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌های مناسب را دانسته و سعی کنیم نه تنها آنها را به راحتی از دست نداده بلکه با قدرت بازی کرده و به پیروزی برسیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم اظهار کرد: بازیکنان ما در سه بازی اخیر به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کردند که ثمره آن ارائه بازی مناسب برابر استقلال، نفت و داماش بود اما در بازی جمعه با مس کرمان باید در بهره بردن از فرصت‌های گلزنی دقیق تر بوده و برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل داریم، در فوتبال این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به هیچ عنوان با اینکه مسی‌ها که در حال حاضر در بین تیم‌های انتهای جدولی هستند را کم توان و ضعیف تلقی نمی کنیم.

ویسی در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار، عنوان کرد: به جز اکبر صادقی، سهراب بختیاری‌زاده و حسین حجازی‌پور، سایر بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب ترکیب مناسب در بازی عصر فردا دست کادر فنی باز است.

وی تاکید کرد: در بازی با مس کرمان نفرات خود را در آمادگی کامل در اختیار داریم و با توجه به موقعیت خوبی که در جدول از آن برخورداریم و تیمی که کاملا با انگیزه است، امید زیادی داریم که با کسب پیروزی دیگری میدان مصاف با مس کرمان را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم عنوان کرد: با نتایجی که در دیدارهای هفته پانزدهم از نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور رقم خورد، در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که با کسب سه امتیاز دیدار برابر تیم فوتبال مس کرمان، فرصت صعود به مکان دوم جدول رده‌بندی را داریم و این مهم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی اضافه کرد: در دیدار عصر فردا ما میهمان بازی با تیم فوتبال مس کرمان هستیم و باید قدر موقعیت‌های خود را دانسته و همچون دیدارهای خانگی هفته‌های گذشته که کارنامه خوبی برابر حریفان داریم می‌خواهیم به دنبال کسب پیروزی باشیم.

دیدار صبای قم و مس کرمان از هفته ما قبل پایانی دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ عصر جمعه هجدهم آذر ماه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باهنر شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdci.warct1apybc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما