چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۳
کد مطلب : 23609

نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال اندیشه مهدوی است

قم نيوز : قم نیوز: معاون مطبوعاتی ارشاد قم با اشاره به ورود ۲۰ میلیون نفر زائر به قم در طول سال و میلیون‌ها نفر در اعیاد شعبانیه گفت: نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال اندیشه مهدوی است.
نیمه شعبان بهترین فرصت برای انتقال اندیشه مهدوی است
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی توکلیان در جلسه شورای فرهنگی شهرداری قم با بیان اینکه در قم احساس تعلق به شهر و محله وجود ندارد، اظهار کرد: اگر شعاری را به عنوان شعار شهرداری در تمام مناسبت‌ها انتخاب کنیم آنگاه احساس تعلق به شهر و انگیزه مردمی به وجود می‌آید.

وی افزود: شعارهایی مانند «شهر من، شهر انتظار» می‌تواند در قم و در آستانه نیمه شعبان مورد توجه قرار گیرد.

معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به ورود ۲۰ میلیون نفر زائر به قم در طول سال و میلیون‌ها نفر در اعیاد شعبانیه خاطرنشان کرد: با این حال جای خالی نشریه‌ای شهری ویژه مناسبت‌ها با محوریت قم احساس می‌شود هرچند اداره کل ارشاد قم درصدد تهیه چنین نشریه‌ای در موضوع انتظار است.

وی تصریح کرد: حاشیه بلوار پیامبر اعظم(ص) قابلیت استفاده به عنوان نگارگذر را دارد و این امر می‌تواند قاب تصویری خوبی را برای مستندسازی به وجود آورد.

توکلیان با اشاره به اهمیت برگزاری ورک‌شاپ عمومی مانند خیابان هنر در قم در آستانه مناسبت‌هایی همچون نیمه شعبان گفت: در چند نقطه قم می‌توان خیابان هنر را به صورت موقت راه‌اندازی کرد.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcjhme8.uqetyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما