يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۵
کد مطلب : 23666

برقراری 44 هزار پورت دیتا در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: تعداد پورت‌های دیتا در سال گذشته 41 هزار و 525 بود که این تعداد در حال حاضر به 43 هزار و 978 پورت رسیده است.
برقراری 44 هزار پورت دیتا در قم
به گزارش قم نیوز، سید اسدالله دهناد به تبیین گزارش عملکرد مخابرات استان قم در طول دو سال گذشته پرداخت و بیان کرد: سال ۹۱ ظرفیت ۵۲۵ هزار و ۲۷۰ سوئیچ منصوبه و DLC در شرکت مخابرات وجود داشت که این تعداد در سال ۹۲ به ۵۴۴ هزار و ۵۱۶ مورد رسید و اکنون با ۱۱ درصد رشد به ۵۸۱ هزار و ۵۴۴ شماره رسیده است.

وی تعداد شماره‌های مشغول به کار تلفن ثابت در سال ۹۱ را ۴۳۷ هزار و ۲۲۰ شماره ذکر کرد و گفت: این تعداد در سال ۹۲ به ۴۶۰ هزار و ۱۰۹ شماره رسید و در حال حاضر این عدد به ۴۶۴ هزار و ۲۱۱ شماره افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم گفت: دایری ناخالص تلفن همراه ۲۹ هزار و ۵۰۹ شماره بود که در سال ۹۲ به ۲۸ هزار و ۱۸۳ شماره رسید و اکنون این تعداد به ۴ هزار و ۱۰۲ شماره رسیده است.

وی ضریب نفوذ تلفن ثابت را ۳۷.۲۵ درصد در سال ۹۱ ذکر کرد و گفت: این میزان در سال ۹۲ به ۳۸.۴۷ رسید و اکنون به ۳۸.۷۱ درصد افزایش یافته است.

دهناد تعداد شماره‌های منصوبه تلفن همراه را یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره عنوان کرد و گفت: این تعداد در سال ۹۲ بدون هیچ‌گونه افزایشی روی پایه یک میلیون و ۲۰۰ هزار شماره متوقف شد.

وی تعداد شماره‌های مشغول به کار تلفن همراه را ۹۸۶ هزار و ۸۸۸ شماره ذکر و تصریح کرد: این تعداد در سال ۹۲ به یک میلیون و ۱۱۹ هزار و ۲۹۱ شماره رسید و اکنون نیز افزایش نداشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قم ضریب نفوذ تلفن همراه را ۸۴.۱ درصد سال ۹۱ عنوان کرد و بیان داشت: این میزان در سال ۹۲ به ۹۳.۵۸ درصد رسید.

وی تعداد سایت‌های منصوبه BTS در سال ۹۱ را مورد توجه قرار داد و گفت: تعداد این سایت‌ها در سال ۹۱ از ۳۴۱ سایت تجاوز نمی‌کرد که این تعداد در سال ۹۲ به ۳۷۱ سایت رسید و در حال حاضر به ۳۷۲ سایت افزایش یافته است.

دهناد تعداد روستاهایی که دارای تلفن منزل هستند را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در سال ۹۲ این تعداد به ۱۴۷ روستا رسید و در حال حاضر نیز همان تعداد روستا دارای تلفن ثابت هستند.

وی تعداد روستاهایی که دارای ICT هستند را ۵۷ روستا در سال ۹۱ بیان کرد و گفت: در سال ۹۲ با کاهش ۹ درصدی این تعداد به ۵۲ روستا رسید و اکنون نیز همان تعداد روستا دارای ICT هستند.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات استان قم تعداد پورت‌های منصوبه دیتا را ۳۳ هزار و ۹۲۷ پورت دانست و تصریح کرد: این تعداد در سال ۹۲ به ۶۰ هزار و ۱۳۵ پورت افزایش پیدا کرد و در حال حاضر به ۶۴ هزار و ۹۰۰ پورت رسیده است.

وی تعداد پورت‌های دایر شده دیتا را ۲۱ هزار و ۱۶۲ پورت در سال ۹۱ عنوان کرد و ادامه داد: این تعداد در سال ۹۲ به ۴۱ هزار و ۵۲۵ پورت رسیده و در حال حاضر ۴۳ هزار و ۹۷۸ پورت در استان قم دایر است.

دهناد خاطرنشان کرد: در سال ۹۱ تعداد ۵۳ روستا دارای تلفن روستایی شدند که این تعداد تاکنون افزایش نیافته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcceeqi.2bq1e8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما