دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۲۹
کد مطلب : 23695

پروژه مونوریل قم با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با تأکید بر تسریع در روند تکمیل پروژه مونوریل قم، گفت: تکمیل پروژه مونوریل با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.
پروژه مونوریل قم با شتاب بیشتری حرکت خواهد کرد
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل سازمان قطار شهری قم و نمایندگان پیمانکاران پروژه مونوریل برگزار شد، با بیان اینکه رایزنی‌هایی در مورد رفع مشکلات مالی این پروژه انجام داده ایم، تاکید کرد: تکمیل پروژه مونوریل با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه تمامی افراد حقیقی و حقوقی ذیربط در این پروژه باید حداکثر توان خود را برای تسریع در روند تکمیل آن بگذارند، اظهار داشت: ما باید با عزمی ملی و مدیریتی جهادی وعده‌هایی را که به مردم داده‌ا‌‌یم جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه این جلسه سردار حکمت مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اینکه پروژه مونوریل از نظر فنی با هیچ گونه مشکلی مواجه نیست، خاطرنشان کرد: حداکثر توان فنی و مهندسی و همچنین خبره ترین متخصصان در این زمینه را برای این پروژه به خدمت گرفته‌ایم که با رایزنی‌های صورت گرفته برای تامین نقدینگی، این پروژه با روند مطلوب‌تری دنبال خواهد شد.

بخش خصوصی می تواند از ظرفیت بالای سرمایه گذاری در قم استفاده کند

شهردار قم در جلسه با نمایندگان شرکت سرمایه گذاری چینی سیتیک با بیان اینکه ما آمادگی همکاری و تعامل با شرکت های خصوصی داخلی و خارجی را داریم، گفت: بخش خصوصی می تواند از ظرفیت بالای سرمایه گذاری در قم استفاده کند.

دلبری افزود: از اینکه بار دیگر نمایندگان این شرکت را در قم می بینم بسیار خوشحالم و امیدوارم بتوانیم همکاری سازنده ای را در زمینه پروژه های مختلف شهری داشته باشیم.

شهردار قم در ادامه با بیان اینکه در بحث مترو نتوانستیم با شرکت مذکور به توافق برسیم، اظهار داشت: در مورد پروژه مونوریل صحبت هایی انجام شده که هنوز به توافق نهایی نرسیده ایم، اما شهرداری قم آمادگی لازم برای همکاری با این شرکت هم به صورت مستقیم و هم غیر مستقیم را دارد.

در ادامه این جلسه نماینده شرکت سرمایه گذاری سیتیک با اشاره به سوابق فعالیت این شرکت در ایران گفت:ما ۲۳سال سابقه فعالیت در کشور ایران را داریم و در خطوط یک و ۲ متروی تهران فعالیت داشته ایم و همچنین در شهرهای کرج، شیراز و تبریز در حال انعقاد قرارداد هستیم.

وی در ادامه با ابراز علاقمندی به همکاری با شهرداری قم خاطرنشان کرد: ما همواره آماده همکاری در زمینه پروژه های شهری با شهرداری قم هستیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcenp8w.jh8xoi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما