پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : 2373
آقاکوچکی:

دومین پیروزی خانگی را مقابل همیاری زنجان کسب می‌کنیم

قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: روحیه، انگیزه و آمادگی بسیار خوبی داریم و قطعا دومین پیروزی خود را در لیگ برتر بسکتبال مقابل همیاری زنجان کسب می کنیم.
دومین پیروزی خانگی را مقابل همیاری زنجان کسب می‌کنیم
به گزارش قم نیوز، سیدعباس آقاکوچکی در حاشیه تمرین تیمش پیش از جدال جمعه شب با تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان در هفته پایانی دور رفت لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، ابراز داشت: هر دو تیم در انتهای جدول رده بندی قرار دارند و تقریبا فاصله ای بین ما و همیاری نیست، شناخت خوبی از حریف داریم و در خانه برای کسب پیروزی می جنگیم.

وی ادامه داد: تیم ما در ادامه تلاش خود برای فاصله گرفتن از انتهای جدول رده بندی در مسابقات لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به نتیجه‌ای جز پیروزی و کسب دو امتیاز فکر نمی کند.

وی بیان داشت: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در تلاش برای کسب دومین پیروزی خود در مسابقات لیگ آزادگان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و انشاءالله با روند رو به رشدی که تیم در پیش گرفته و روحیه خوبی که بازیکنان دارند، می رویم تا ببریم.

آقاکوچکی در ادامه با اشاره به بازی هفته دهم تیمش برابر فولاد ماهان سپاهان اصفهان که جهش ترابری نتوانست در مقابل میزبان خود به نتیجه مورد نظر دست یابد، تصریح کرد: ما در دو کوارتر این دیدار تیم برنده میدان بودیم و اگر باختیم به خاطر این بود که حریف از تجربه چهره های سرشناس خود استفاده کرد و الا کار خاصی مقابل ما انجام نداد.

وی ادامه داد: دهمین هفته دور رفت از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با انجام یک مسابقه در اصفهان پیگیری شد و طی آن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فولاد ماهان اصفهان بازی بسیار خوبی ارائه کرد به همین خاطر از تلاش بازیکنان تیم تشکر می کنم که برای بهبود موقعیت جهش ترابری همدل و متحد بازی می کنند.

سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم افزود: مسابقه تیم‌های فوتبال جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان به میزبانی جهش ترابری قم در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد و با حمایت تماشاگران خودی به دنبال نتیجه‌ای بسیار خوب هستیم.

گفتنی است؛ تیم بسکتبال جهش ترابری قم آخرین بار در هفته نهم از دور رفت رقابت‌های لیگ دسته برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در خانه مقابل تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام به برتری ۸۳ بر ۸۱ رسید و بعد از اینکه در هفته دهم در اصفهان مقابل تیم فولاد ماهان با حساب ۷۷ بر ۶۵ نتیجه را واگذار کرد، از تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان پذیرایی می کند.

این دیدار از ساعت ۱۶ عصر جمعه هجدهم آذر ماه در سالن شهید حیدریان قم برگزار می شود تا بدین ترتیب نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال به پایان برسد.

انتهای پیا/105
https://qomnews.ir/vdcg.u9xrak9wwpr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما