پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 2374

ترکیب جهش ترابری قم و همیاری زنجان مشخص شد

قم نيوز : قم نیوز: ترکیب جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان در جدال دو تیم در هفته پایانی از دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور مشخص شد.
ترکیب جهش ترابری قم و همیاری زنجان مشخص شد
به گزارش قم نیوز، در حالی که این دیدار از ساعت ۱۶ عصر جمعه هجدهم آذرماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می شود، دو تیم با کسب ۱۲ و ۱۱ امتیاز در مکان های دهم و دوازدهم لیگ برتر قرار دارند،

سیدعباس آقاکوچکی سرمربی تیم بسکتبال جهش ترابری قم در این دیدار تیمش را با ترکیب امیرحسین تاتاری، وحید نوروزی آزادمنش، ابراهیم رستمی، حسن امینی، سعید صفرپور چسبی، کریستوفر اجیکا، امیر سامانی قلعه تکی، امیر صباغیان، هومن موحدپور، یاشار شاهمرادی بالینی، رضا شهبازنژاد، شاهرخ علامه نژاد منفرد، مصطفی حسینی و مجید نادری برابر تیم همیاری شهرداری زنجان به میدان می فرستد.

این در حالی است که محسن نادری به عنوان مدیر تیم، سیدعباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی، ابوالفضل آزاد فلاح، سعید روحانی، جواد شهره غلامی به عنوان مربی، محمود حاجی اسماعیلی به عنوان سرپرست و حسن لاچینی به عنوان مربی بدنساز در کادر فنی تیم بسکتبال جهش ترابری قم این تیم را در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال همراهی می کنند.

این در حالی است که در ترکیب تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان امیرحسین رضایی، محمد زارعی، محمدمهدی محمدی، مجید صالحی برزگر، آرش نجفی، میلاد مزرعه، بهنام نصیری، امیرحسین محمودی، علی مولایی، حمید نوذری، فریند کیمانی کری، وحید دلیرزهان، محمد اوجاقی و محسن خسروی به عنوان فوروارد قدرتی برابر تیم بسکتبال جهش ترابری قم قرار می گیرند.

در کادر فنی همیاری شهرداری زنجان مجید ولی پور به عنوان سرمربی این تیم را هدایت می کند، ضمن اینکه سیدجواد دلگانه، جواد نعلچی گر و ابراهیم محمدی همکاران ولی پور در کادر فنی تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان محسوب می‌شوند، ضمن اینکه ناصر فغفوری به عنوان سرپرست و علی سیاح به عنوان پزشک تیم، در قم حضور می یابند.

دیدار دو تیم در شرایطی از ساعت ۱۶ عصر فردا جمعه هجدهم آذرماه به میزبانی تیم بسکتبال جهش ترابری قم برگزار می شود که همیاری شهرداری زنجان برای نخستین بار حضور در مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را تجربه می کند و به همین دلیل دو تیم پیش از این سابقه رویارویی در پیکارهای لیگ برتر بسکتبال کشور را ندارند.

نکته جالب توجه این است که تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان سال گذشته از لیگ دسته اول بسکتبال کشور به رقابت های لیگ برتر راه یافت در حالی که سال قبل از آن تیم بسکتبال راه و ترابری قم با کسب عنوان قهرمانی لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بود.

در جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم همیاری شهرداری زنجان با کسب ۱۲ امتیاز در رده دهم ایستاده است و تیم بسکتبال جهش ترابری قم با کسب یک امتیاز کمتر در رده دوازدهم جای دارد.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdch.qnit23nxkftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما