دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب : 238
در مصافی تدارکاتی رقم خورد؛

پیروزی تیم فوتبال صبای نوین قم مقابل هما

قم نيوز : قم نیوز: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری تدارکاتی در راه آماده‌سازی حضور در فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل تیم هما به برتری دست یافت.
پیروزی تیم فوتبال صبای نوین قم مقابل هما
به گزارش قم نیوز، این مسابقه تدارکاتی و دوستانه شب گذشته به میزبانی تیم صبای نوین قم برگزار شد که طی آن تیم صبای نوین قم توانست در پایان با نتیجه جالب سه بر صفر می‌ه‌مان خود یعنی تیم فوتبال هما را شکست دهد.

تیم فوتبال صبای نوین قم در آستانه حضور در رقابت‌های فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان قرار دارد و این روز‌ها زیر نظر عباس رحمانی مربی با تجربه و کاردان خود در مراحل پایانی آماده سازی خود به سر می‌برد.

دیدار صبای نوین قم و هما در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد که طی آن در طول ۹۰ دقیقه سه بار توپ مسابقه از خط دروازه‌ها عبور کرد که هر سه گل سهم تیم صبای نوین قم بود و دو گل آن توسط حامد امانی و یک گل توسط علی استواری به ثمر رسید تا نماینده فوتبال قم آمادگی خود در راه لیگ آزادگان را بیش از پیش نشان دهد.

صبای نوین قم در حالی امسال به عنوان تنها نماینده قم در مسابقات لیگ آزادگان حضور می‌یابد که در فصل گذشته رقابت‌های لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم پناه آفرین به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور جام آزادگان را به دست آورد اما امتیاز این تیم به صبای نوین قم واگذار شد.

صبای نوین امسال به عنوان نماینده قم در مسابقات فوتبال لیگ آزادگان فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت خواهد بود و طبق برنامه در گام نخست در فصل جدید روزهای آغازین مهرماه برابر تیم نماینده شهرستان بوئین زهرا قرار می‌گیرد.

این تیم در راه آماده‌سازی برای حضوری قوی در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته سوم جام آزادگان کمی دیر دست به کار شد و تنها نزدیک به یک ماه است که در اردوی آماده‌سازی به سر می‌برد و در حال حاضر بیشتر از بازیکنان بومی در ترکیب خود برخوردار است.

صبای نوین به دنبال حمایت‌های همه جانبه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم و به عنوان پشتوانه و معرفی کننده نسل جدیدی از فوتبالیست‌های توانمند قمی امسال در رقابت‌های لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور لیگ آزادگان حضور می‌یابد.

البته صبای نوین اوایل هفته جاری نیز در دیداری دوستانه که در شهر تهران برگزار شد، توانست با چهار گل تیم نفتون این شهر را شکست دهد، ضمن اینکه این تیم در دیدار تدارکاتی دیگری نیز موفق به شکست تیم اتحاد قم شده بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgr79x4ak9w.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما