جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۴
کد مطلب : 23825

مدیریت جهادی با فرهنگسازی در خانواده‌ها محقق می‌شود

قم نيوز : قم نیوز:‌عضو هیئت علمی جامعة المصطفی گفت: جامعه از خانواده تشکیل شده است، اگر در خانواده فرهنگ مدیریت جهادی حاکم شود در سطح کلان می‌تواند اثرگذار باشد.
مدیریت جهادی با فرهنگسازی در خانواده‌ها محقق می‌شود
به گزارش قم نیوز، جعفر رحمانی با اشاره به شعار سال ۹۳ و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد و فرهنگ اظهار کرد: مدیریت جهادی با دو متغیر مدیریت با شاخصه‌هایی برمبنای ارزشهای اسلامی و شیعی و مدیریتی مواقع بحران مورد استفاده است.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی افزود: در واقع مدیریت جهادی مدیریتی است که در مواقع بروز بحران یا محدودیت شدید رودرو کاربرد دارد و با توجه به هنر مدیریت و ارزشهای دینی تعریف می‌شود.

وی به انواع شاخصه مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: مدیریت جهادی شامل سه شاخصه مدیریت و تدبر، حاکمیت ارزشهای اسلامی و محدودیت منابع و زمان است.

رحمانی با اشاره به نقش زنان در تحقق شعار سال عنوان کرد: نقش زنان به عنوان نیمی از افراد جامعه در این زمینه انکار ناپذیر است، زن در مدیریت جهادی رکن اصلی و جایگاه بی‌بدیل دارد.

عضو هیئت علمی جامعة المصطفی با بیان اینکه جامعه از خانواده تشکیل شده است، اظهار کرد: اگر در خانواده فرهنگ مدیریت جهادی حاکم شود در سطح کلان می‌تواند اثرگذار باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjioe8.uqet8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما