چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 21540

خوی استکباری غرب پیشرفت هسته‌ای را متوقف نمی‌کند

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی جامعة المصطفی تصریح کرد: لازمه حراست از دستاوردهای ارزشمند کشورمان در عرصه هسته ای، تکیه بر عزم ملی و مدیریت جهادی است.
خوی استکباری غرب پیشرفت هسته‌ای را متوقف نمی‌کند
به گزارش قم نیوز به نقل از مرکز خبر حوزه ، حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان با اشاره به مطلب فوق اظهار کرد: به لطف الهی در سال گذشته در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری وهوشمندی دولتمردان ، موفقیت بزرگی در عرصه مذاکرات هسته ای حاصل شد؛ اما باید بدانیم هنوز کار به اتمام نرسیده و در ادامه نیز باید از موضع عزت و اقتدار رفتار کنیم تا از حقوق هسته ای ملت به طور کامل دفاع شود.

وی با اشاره به این که بی شک خوی استکباری و سنگ‌اندازی دشمنان، نمی تواند پیشرفت هسته‌ای ایران را متوقف‌کند گفت: ملت بزرگ ایران امروز بر حق مسلم خود در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای اصرار دارد و لذا دشمنان نمی توانند در اراده چنین ملتی خللی وارد سازند.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با من تجلیل از مقام شامخ شهدای هسته ای عنوان کرد: مقام شهدای هسته ای اگر بالاتر از شهدای ۸سال دفاع مقدس نباشد، قطعا کمتر نیست؛ چرا که آن ها نیز همچون شهدای جنگ تحملیی در راستای عزت و اقتدار ایران اسلامی فداکاری و جان فشانی کردند.

وی خاطر نشان کرد: در واقع شهدای هسته ای ، قداست جبهه های جنگ را به وادی علم و دانش آوردند و باعث ایجاد انگیزه در بین دانشگاهیان و دانش پژوهان شدند و به همین دلیل مقامی رفیع دارند.

حجت الاسلام و المسلمین غرویان تصریح کرد: همان طور که موفقیت های هسته ای در طول سالیان گذشته به برکت وحدت و همدلی ملی و ولایت مداری حاصل شده ، رمز تداوم آن نیز توجه به همین اصول کلیدی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbgsb5.rhb8apiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما