شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۸
کد مطلب : 23880

خانواده هشت جانباز در قم تجلیل می‌شوند

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: خانواده‌های هشت جانباز دفاع مقدس همزمان با روز جانباز در قم تجلیل می‌شوند.
خانواده هشت جانباز در قم تجلیل می‌شوند
به گزارش قم نیوز، سید جواد هاشمی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های جانبازان به مناسبت فرارسیدن روز جانباز اظهار داشت: در این مراسم به طور خاص از خانواده هشت جانباز شاخص تجلیل می‌شود. در این جشن که روز دوشنبه در مجمتع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار می‌شود، بیش از هزار و ۵۰۰ جانباز بالای ۵۰ درصد شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان در ادارات و نهادهای مختلف استان قم ادامه داد: این جانبازان الگوی تمام کارکنان هستند و باید مسئولان ادارات نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اضافه کرد: در استان قم ۱۱ هزار و ۳۲۲ جانباز حضور دارند که برکت این استان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: تعداد فرزندان این عزیزان نیز ۲۹ هزار نفر است که در میان ما زندگی می‌کنند و حقی انکارناپذیر بر گردن ما دارند.

هاشمی گفت: ۵۷۰ نفر از جانبازان استان قم آزاده نیز هستند و سال‌هایی را در اسارت رژیم بعث به سر برده‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره تجلیل از جانبازان شاخص محلات در مساجد به این مناسبت خاطرنشان کرد: در مدارس نیز جانبازان ۷۰ درصد حضور یافته و از خاطرات خود برای دانش‌آموزان صحبت خواهند کرد.

جانبازان علمدار ولایت هستند

وی با اشاره به اینکه جانبازان علمدار ولایت هستند افزود: اینها کسانی هستند که در روزگار خطر جان خود را کف دست گرفته و با دشمن جنگیده‌اند.

هاشمی اضافه کرد: امروز اگر میلیاردها تومان به یک نفر بدهند حاضر نیست نقصی را در بدن خودش تحمل کند اما جانبازان سال‌ها صبورانه دردهایی را که از دوران جنگ به یادگار داشته‌اند تحمل کرده و هیچگاه لب به شکوه باز نکرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در تمام جنگ‌ها معلولیت‌ وجود دارد گفت: اما کسی که در راه انقلاب اسلامی و نجات امت پیامبر(ص) سلامتی خود را از دست می‌دهد، با خدا معامله کرده است.

مدیران استانی جانبازان را فراموش نکنند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با اشاره به اقدامات این نهاد در مسیر خدمت‌رسانی به جانبازان اضافه کرد: در این مدت که در این نهاد خدمت کرده‌ام، با بیش از ۵۰۰ جانبازان ملاقات داشته‌ام.

وی گفت: در این راستا به تمام روستاهای اطراف قم نیز سرکشی کرده و دیدارهایی با جانبازان و خانواده‌های آنان داشته‌ایم.

هاشمی، مدیران استانی را در این زمینه کم لطف توصیف کرد و ابراز داشت: بنیاد شهید آمادگی دارد هماهنگی‌های لازم را برای انجام این دیدارها انجام دهد.

وی ادامه داد: ما امروز هر چه داریم از برکت شهدا و جانبازان و خانواده‌های آنان داریم و لازم است همواره سرکشی و حمایت از این قشر را در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcawanu.49nea15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما