يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۵
کد مطلب : 23933

امام خمینی(ره) احیاگر آرمان‌های عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال بود

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) گفت: این مدال افتخار پاسداری را امام راحل بر سینه ما نصب کرده است و امام زنده کننده دوباره آرمان‌های عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال است.
امام خمینی(ره) احیاگر آرمان‌های عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال بود
به گزارش قم نیوز، محمد علی مختاران صبح امروز در جمع پاسداران سپاه علی بن ابی طالب (ع) قم به مناسبت روز پاسدار در بیت امام راحل، با تبریک سوم شعبان سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: از افتخارات سپاه پاسداران همین بس که روز ولادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار و خدمتگذاری ما نامگذاری شده است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) با اشاره به شخصیت امام خمینی (ره)، افزود: این مدال افتخار پاسداری را امام راحل بر سینه ما نصب کرده است و امام زنده کننده دوباره آرمان‌های عاشورا بعد از ۱۴۰۰ سال است.

وی با اشاره به تلاش امام خمینی (ره) برای احیای آزادگی در میان بشریت، تصریح کرد: امام راحل با همت و تلاش خود به تمام جهانیان ثابت کرد که می‌توان بدون اینکه سلطه گر یا سلطه پذیر بود نیز زندگی کرد.

مختاران با تفکرات غرب درباره زندگی انسان‌ها، عنوان کرد: غرب امروز به این نتیجه رسیده است که نباید مانند حیوانات زندگی کند و این مسئله‌ای بود که امام مراحل (ره) ۵۰ سال قبل به آن رسیده بود، بنابراین بشر معاصر هر چه دارد وامدار آمام راحل است.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین (ع) با اشاره به اشاره به بحران نبود ولی فقیه در جامعه غرب، تاکید کرد: نبود رهبری دینی در غرب سبب شده است که بنیان خانواده‌ها سست شود، اقتصاد و فرهنگ متزلل شود و دموکراسی در جامعه از بین برود.

‌انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjthe8.uqettzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما