يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : 23946

دیدار آیت‌الله سعیدی با تولیت‌ عتبات عالیات

قم نيوز : قم نیوز: آیت‌الله سعیدی‌ تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در سفری به عراق،‌ با تولیت‌های عتبات عالیات دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار آیت‌الله سعیدی با تولیت‌ عتبات عالیات
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، مدیر‌کل روابط عمومی آستان مقدس قم گفت:‌ در راستای ترویج فرهنگ ناب اهل‌ بیت (ع) نمایشگاه بین‌المللی کتاب کربلا در جوار مضجع نورانی امام حسین (ع) برپاست و آستان مقدس قم نیز با توجه به کتاب‌ها و نرم‌افزارهای عربی خود، برای سومین سال در این نمایشگاه حضور یافت.

حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب ادامه داد: تولیت و جمعی از مدیران آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور در عتبات عالیات،‌ با تولیت‌ها و مدیران آن دیدار و گفت‌وگو کردند که از جمله آنها می‌توان به تولیت‌های آستان‌های مقدس حضرت امام علی (ع)،‌ سید‌الشهدا (ع)،‌ کاظمین و حضرت عباس (ع) اشاره کرد.

وی محور مباحث مطرح شده در این دیدارها را تأکید بر تعامل بیشتر آستان‌های مقدس اهل ‌بیت (ع) و انجام کارهای مشترک برای ترویج مکتب اهل‌ بیت (ع) معرفی کرد و گفت: آستان‌های مقدس معصومین (ع) دارای ظرفیت‌های متفاوتی در نشر آموزه‌ها و فرهنگ نام اهل‌بیت (ع) هستند که تعامل هرچه بیشتر این آستان‌ها، تأثیر زیادی در این عرصه دارد.

فاطمی نسب با اشاره به حضور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) در جشنواره «مهرجان ربیع‌الشهاده» اظهار کرد: این جشنواره به مدت سه روز از سوم شعبان در شهر کربلا برگزار می‌شود و تولیت آستان مقدس قم نیز از میهمانان ویژه این مراسم است.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اقداماتی که در سفر هیئتی از مسئولان آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برنامه‌ریزی شده است،‌ دیدار با مسئولان شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای همسو با نظامی اسلامی و ولایت فقیه برای استفاده از ظرفیت آنها در نشر معارف ناب شیعی است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcd9n0x.yt0so6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما