پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 24118

علما و مراجع برای موفقیت دولت دعا می کنند

قم نيوز : قم نیوز:مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور گفت: علما و مراجع تقلید برای پیشرفت و موفقیت دولت دعا می کنند، زیرا موفقیت مسوولان در انجام وظایفشان، موفقیت همه کشور است
علما و مراجع برای موفقیت دولت دعا می کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله ˈسید هاشم حسینی بوشهریˈ روز پنج شنبه دردیدار رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی افزود: ملت غیور ایران اسلامی همواره در صحنه های حساس انقلاب، همراهی و حضوری چشمگیر داشته اند، اما توقع و انتظار زیادی از دولت ندارند.

وی با بیان اینکه علما و مراجع تقلید نسبت به وضعیت اقتصادی کشور بسیار دغدغه دارند، مهار تورم توسط دولت یازدهم را بشارت خوبی دانست و گفت: امکانات و ظرفیت های بانک ها باید در جهت رونق تولید درکشور بیش از پیش فعال شود.

امام جمعه موقت قم از آمیختگی بیش از حد اقتصاد و سیاست انتقاد کرد وگفت: نباید اقتصاد کشور تا این حد متاثر از اظهار نظرهای سیاسی بوده و برخی سخنان سیاسی در فضای اقتصادی جامعه این چنین التهاب ایجاد کند.

وی همچنین افزایش تعداد بانک ها در کشور و ایجاد برخی رقابت های منفی در میان آنها را غیرضروری عنوان کرد و افزود: دست اندرکاران اقتصادی باید برای ایجاد بانکداری بدون ربا و نظام اقتصادی اسلامی تلاش کنند و در این مسیر حوزه های علمیه آماده همکاری و کمک هستند.

ˈولی الله سیفˈ رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی روز پنجشنبه به همراه جمعی از معاونان و اعضای شورای فقهی بانک مرکزی در سفر یک روزه به شهر مقدس قم با برخی علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گفت و گو می کند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfcyd0.w6djyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما