شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۱
کد مطلب : 24167

تأمین امنیت 2 میلیون زائر در نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: در ایام نیمه شعبان بیش از 4 هزار پلیس برای تأمین امنیت 2 میلیون زائر و مسافر در مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) اقدام خواهند کرد.
تأمین امنیت 2 میلیون زائر در نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سردار کاظم مجتبایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری که در مقر فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد:‌ بزرگترین عملیات پلیس قم در ۱۵ شعبان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ هزار پلیس تأمین امنیت نیمه شعبان را در استان قم بر عهده دارند، گفت: در این ماموریت سنگین، امنیت بیش از ۲ میلیون زائر و مسافر در مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) با همکاری سایر دستگاه‌های امدادی تأمین می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم تاکید کرد: برای تأمین امنیت بیشتر غیر از گشت‌هایی که تمام مسیرها را کنترل می‌کند امسال با گشت هوایی نیز مسیرها کنترل خواهد شد.

وی افزود: قرارگاه مرکزی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم از روز ۱۴ شعبان به همراه ۱۲ پایگاه فرعی در مسجد مقدس جمکران و راه‌های منتهی به مسجد جمکران و حرم حضرت معصومه (س) برای تأمین همه جانبه امنیت فعال خواهد بود.

مجتبایی اضافه کرد: در کنار عملیات پلیس برای تأمین امنیت، به مسائل امنیت اخلاقی و ترافیکی و آگاه‌سازی مردم از طریق قرارگاه فرهنگی که زیر مجموعه معاونت اجتماعی فعالیت دارد توجه شده است.

وی اظهار کرد: امیدواریم با آگاه‌سازی مردم بتوانیم در زمینه کاهش ناهنجاری‌های اخلاقی و اجتماعی گام موثری برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم در بخش پایانی سخنان خویش به قتلی که آغازین روزهای سال جاری در بیمارستان شهید بهشتی رخ داده است، اشاره کرد و گفت: این قتل به دلیل اینکه فیلم آن در دسترس مردم قرار گرفت به شدت از نظر روانی جامعه را مورد تأثیر قرار داد که به سرعت شخصی که نسبت به پخش این فیلم اقدام کرده بود شناسایی شده و اکنون تحت تعقیب است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjave8.uqexmzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما