يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : 24175

82 عملیات آتش نشانی در قم انجام شد

قم نيوز : قم نیوز: معاون عملیات آتش نشانی قم، از انجام 13 تا 16 خرداد ماه 82 عملیات آتش نشانی در قم خبر داد که یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
82 عملیات آتش نشانی در قم انجام شد
به گزارش قم نیوز، حمید کریمی با اشاره به عملیات های انجام شده از روز ۱۳ خرداد تا روز گذشته، افزود: در این ایام ۳۱ مورد ایمن سازی‏‌، ۱۸ مورد حریق، ۱۵ مورد ضایعات و ۱۸ مورد نجات انجام شد.

وی اضافه کرد: حریق ها شامل ۶ مورد حریق خودرو و حریق یک مورد اتوبوس وولو در کیلومتر ۶۵ اتوبان قم تهران که خوشبختانه مصدومی در پی نداشته و یک مورد انبار علوفه و ۳ باب مغازه است.

کریمی، عملیات ایمن سازی نیز شامل ۳ عملیات صید مار، ۹ عملیات رهاسازی گربه، یک عملیات رهاسازی سگ، ۴ عملیات قطع آژیر، ۶ عملیات بازگشایی درب خودرو، یک مورد آسانسور، ۱۰ مورد حبس در منزل، نشت سوخت از خودرو و باز بودن شیر یک عملیات سقوط مصالح ساختمانی و یک رهاسازی جوجه پرستو را از دیگر عملیات های انجام شده عنوان کرد.

معاون عملیات آتش نشانی قم، گفت: همچنین یک عملیات درآوردن میل‌گرد از پای کارگر ساختمانی، یک عملیات تصادف روی پل ۷۲ تن و یک عملیات واژگونی خودروی ۲۰۶ در اتوبان قم - کاشان بود که یک مصدوم به همراه داشت.

کریمی، از غرق شدن جوان ۲۶ ساله به دلیل عدم آگاهی از فنون شنا در این استان خبر داد و افزود: با اعلام خبر در سد سنجگان بلافاصله تیم عملیاتی غواصی نیروهای آتش‌نشانی به سد سنجگان اعزام شدند که پس از سه ساعت جستجو موفق به پیدا کردن این جوان شدند.

وی اظهار داشت: این جوان به همراه دوستان خود برای تفریح به این منطقه رفته بود که برای شنا کردن وارد سد سنجگان شده و دچار این حادثه شد.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdciwzar.t1a5y2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما