يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب : 24184

بازدید استاندار قم از وضعیت بیمارستان شهید بهشتی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در راستای ارزیابی طرح تحول سلامت از بیمارستان شهید بهشتی قم بازدید کرد.
بازدید استاندار قم از وضعیت بیمارستان شهید بهشتی
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، حجت الاسلام محمدصادق صالحی‌منش در راستای ارزیابی طرح تحول سلامت با حضور در بیمارستان شهید بهشتی استان قم ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این بیمارستان و عیادت بیماران، نظرات ایشان را درباره اجرای این طرح دریافت کرد.

استاندار قم در حاشیه این بازدید با اشاره به آغاز طرح تحول سلامت پس از آغاز فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، اجرای این طرح را در راستای تحقق اهداف دولت در زمینه ارتقاء سطح سلامت بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با آغاز این طرح دولت توانست بخش قابل توجهی از تعهدات خود در ارتباط با رفع مشکلات درمانی مردم را جامه عمل بپوشاند.

وی با بیان اینکه طرح تحول سلامت با پشتیبانی رهبر معظم انقلاب و تعامل همه وزارتخانه‌ها در حال اجراست، اجرای این طرح انقلابی را گامی بلند در مسیر تحقق هدف سلامت همگانی و استفاده عموم مردم از خدمات درمانی دانست.

صالحی‌منش با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه تنها مشکل بیماران باید بیماریشان باشد افزود: خوشبختانه قشر محروم جامعه بیشترین بهره‌مندی را از این طرح دارند.

این مسئول گزارشات دریافتی از بیماران و پرسنل بیمارستان شهید بهشتی را بسیار مثبت تلقی کرد و با بیان اینکه تا این لحظه این طرح موفقیت آمیز بوده متذکر شد: تلاش می‌کنیم تا مشکلات جزئی این طرح را برطرف کنیم.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdci5zar.t1a5v2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما