شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۷
کد مطلب : 2428
در لیگ دسته اول فوتسال کشور؛

سرمربی تیم فوتسال فراز قم منصوب شد

قم نيوز : قم نیوز: ابوالفضل ثانی به عنوان سرمربی تیم فوتسال فراز قم در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور معرفی شد.
سرمربی تیم فوتسال فراز قم منصوب شد
به گزارش قم نیوز، ابوالفضل ثانی ۳۵ ساله یکی از مربیان با توان بومی در کادر فنی محسوب می شود که به دنبال توافق فرازی ها با وی رسما از روز پنجشنبه مسئولیت هدایت نماینده فوتسال قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه های کشور را عهده دار شد.

این مربی جوان و آینده دار در حال حاضر دارای مدرک A فوتسال آسیا است و در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور نیز در گروهی که تیم های مطرح شهرداری ساوه، گاز خوزستان، نفت امیدیه و بنیاد مسکن فارس حضور داشتند، هدایت تیم فوتسال فراز قم را بر عهده داشت.

سرمربی جدید تیم فوتسال فراز قم در رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور از سال ۱۳۸۵ به عنوان سرمربی تیم فوتسال جوانان ارم کیش قم حضور در عرصه مربیگری این رشته ورزشی را آغاز کرد و اکنون یکی از مربیان آینده دار فوتسال کشور محسوب می شود.

ثانی در همان سال که نخستین دوره مسابقات لیگ دسته اول فوتسال رده سنی جوانان باشگاه های کشور برگزار می شود، همراه با تیم فوتسال جوانان ارم کیش قم با راهیابی به دیدار نهایی و کسب برتری مقابل علم و ادب مشهد موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد.

سرمربی جدید فراز قم بعد از کسب این موفقیت، تلاش برای کسب مدارج بالای مربیگری در رشته پر طرفدار فوتسال را ادامه داد تا اینکه موفق به کسب بالاترین مدرک مربیگری این رشته ورزشی شد و در تیم فوتسال بزرگسالان ارم کیش قم نیز مربیگری کرد.

ابوالفضل ثانی در سال های ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۸ در تیم فوتسال بزرگسالان ارم کیش قم در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با مربیان بزرگی همچون صادق ورمزیار، امیر شمسایی و سیدمهدی ابطحی کار کرده است.

این مربی جوان و آینده دار در سال ۸۸ مقطعی نیز سرمربی تیم فوتسال ارم کیش قم بود و این تیم را در جدال با رقبای مطرح لیگ برتری هدایت کرد تا اینکه سر از تیم فوتسال فراز نماینده قم در رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در آورد.

ثانی که دوستی صمیمانه ای با ناصر شریفی از مدیران پرتلاش این رشته ورزشی و کسی که در حال حاضر با جوانان آینده دار ارم کیش قم در تیم فراز حضور یافته و قصد دارد این تیم را در لیگ دسته اول به جایگاه مناسبی برساند، به تیم فراز آمده است.

این مربی در فصل گذشته مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با فراز قم موقعیت خوبی برای صعود به مرحله نیمه نهایی داشت و اکنون از هفته سوم رقابت های مرحله گروهی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور هدایت تیم فراز قم را بار دیگر بر عهده گرفته است.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdch.init23nk6ftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما