پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 24356

توزیع بسته‌های فرهنگی توسط شهرداری قم در بین زائران جمکران

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم با اشاره به اینکه بسته‌های فرهنگی توسط شهرداری قم در بین زائران جمکران توزییع می‌شود گفت: باید با آسیب‌شناسی گذشته کاربرد بسته‌ها و اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی، اثربخشی هر یک از اقلام را مورد بررسی قرار داد.
توزیع بسته‌های فرهنگی توسط شهرداری قم در بین زائران جمکران
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد دلبری صبح امروز در جلسه ستاد شعبانیه شهرداری قم اظهار کرد: لازم است کمیته‌های ۱۰ گانه هر یک کارشان را به درستی بشناسند و در راستای تحقق وظایف کوشا باشند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین امور در ستاد شعبانیه، شناسایی آسیب‌های سال‌های گذشته در امور ترافیکی و خدماتی و رفع آنها در سال جاری است.

شهردار قم با بیان اینکه مسیرهای ورودی به سمت مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر از مبادی ورودی شهر باید کاملا مشخص باشند گفت: این امر برای کسانی که برای نخستین بار به قم سفر کرده‌اند ضروری است.

وی عنوان کرد: نظافت اتومبیل‌های حمل و نقل عمومی و پارک‌سوارها و پارکینگ‌ها و سرویس‌های بهداشتی در همه روزهای سال به ویژه نیمه شعبان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و کمیته حمل و نقل ستاد شعبانیه باید در این زمینه همه تمهیدات را بیندیشد.

دلبری با اشاره به ضرورت آماده‌باش پرسنل خدماتی و پارکبان‌ها با هدف پاکسازی مسیرها و معابر به ویژه در اطراف مسجد مقدس جمکران طی ایام نیمه شعبان گفت: این آماده‌باش به ویژه در شرایطی که بادهای شدید می‌وزند لازم و ضروری است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: ارتباط بی‌سیمی کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد شعبانیه شهرداری با پلیس راهور امری ضروری است و سبب هماهنگی بیشتر می‌شود به همین دلیل ارتباط اعضای ستاد با پلیس راهور نباید صورت بگیرد بلکه تنها مسئول کمیته حمل و نقل چنین وظیفه‌ای دارد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد فرهنگ عنوان کرد: باید از فرصت حضور زائران در قم و مسجد مقدس جمکران نهایت استفاده را ببریم و به امور فرهنگی بپردازیم؛ در این بین استفاده از فرم‌های نظرسنجی و انتقادات برای شناخت کمبودها و بهره‌مندی از پیشنهادات سازنده باید در اولویت باشد.

دلبری با بیان اینکه گستردگی خدمات ستاد شعبانیه شهرداری قم باید به وسیله انجام مصاحبه و تولید خبر به اطلاع عموم برسد عنوان کرد: گزارشات لحظه‌ای به ستاد خبری شهرداری در طول برگزاری جشن‌های نیمه شعبان باید ارائه شود.

شهردار قم با اشاره به تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی میان زائران در مناسبت‌های مذهبی گفت: باید با آسیب‌شناسی گذشته کاربرد بسته‌ها و اقلام فرهنگی و اطلاع‌رسانی، اثربخشی هر یک از اقلام را مورد بررسی قرار داد و به صورت هدفمند به تهیه و توزیع بسته‌های جدید پرداخت و به این ترتیب از هزینه‌هایی که اثربخشی کمی دارند پرهیز کرد.

وی افزود: ایمن‌سازی به ویژه در مقابل وزش باد، باید در تبلیغات شهری و نیز المان‌های زیباسازی مورد تاکید قرار گیرد ضمن اینکه باید از همه فضاهای تبلیغی به بهترین وجه بهره برد.

دلبری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر نیت الهی و خالصانه در زمینه فعالیت برای ستاد شعبانیه عنوان کرد: خالص‌سازی نیت‌ها مهم‌ترین کاری است که باید انجام دهیم؛ توکل بر خداوند و برنامه‌ریزی بر اساس قوانین و مقررات از اصول کار ما است.

شهردار قم با تاکید بر برخورد شایسته با زائران و مراجعه‌کنندگان از سوی همه مدیران و پرسنل شهرداری گفت: خستگی از کار دلیل بر برخورد ناشایست با مردم نیست.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjmte8.uqexizsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما