جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : 24627

مدیران حوزه عمرانی از ورود به مسائل سیاسی پرهیز کنند

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در مراسم تودیع و معارفه مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری بر ضرورت پرهیز مدیران عمرانی از ورود به مسائل سیاسی تاکید کرد.
مدیران حوزه عمرانی از ورود به مسائل سیاسی پرهیز کنند
به گزارش قم نیوز و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در مراسم تقدیر و تشکر مدیران پیشین و معارفه مدیران جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری قم در سخنانی با اشاره به اهمیت وظایف و ماموریت های حوزه عمرانی، بر لزوم تعامل بیش از پیش مدیران در جهت پیشبرد هر چه بهتر امور این حوزه تاکید کرد.

استاندار قم با بیان اینکه توسعه و آبادانی قم رسالت اصلی دستگاه های عمرانی است، پرداختن به مسائل سیاسی را مانعی بزرگ برای رسیدن به این هدف مهم عنوان و اظهار کرد: مدیران این حوزه باید با سرلوحه قرار دادن این مهم، زمینه پیشرفت و توسعه همه جانبه قم را فراهم کنند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به مباحث کارشناسی در اجرای طرح های عمرانی، انجام هرگونه عملیات عمرانی را مستلزم برنامه ریزی مدون و با در نظر گرفتن همه جوانب عنوان و تصریح کرد: برنامه ریزی‌های این حوزه باید بر اساس ویژگی های منطقه ای و با توجه به اسناد بالادستی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش همچنین با اشاره به جایگاه حاکمیتی نهاد استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در استان خاطرنشان کرد: مدیران استانداری باید با اشراف بر این موضوع، نهایت تلاش و همت خود را برای انجام هماهنگی و نظارت مطلوب بر عملکرد دستگاه های زیر مجموعه و دفاع شایسته از حقوق مردم بکار گیرند.

در این مراسم با تقدیر از زحمات آقایان بخشی، متقیان، صادقیان و اروجی، مدیران و سرپرستان پیشین دفاتر روستایی، شهری، فنی و پدافند غیر عامل استانداری قم، آقایان وحیدی، جواهر، ماندی و متقیان به عنوان مدیران جدید این دفاتر معرفی شد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0inu.49nyu15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما