دوشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : 247
دی ماه امسال؛

مسابقات لیگ فوتسال بانوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم از برگزاری رقابتهای لیگ فوتسال قهرمانی بانوان در قم خبر داد.
مسابقات لیگ فوتسال بانوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، خوشبختانه در چند سال اخیر با پیگیری های مستمری که داشته ایم، دو رشته فوتسال و فوتبال در بین بانوان قمی رشد و توسعه بسیار قابل توجهی داشته است به طوری که هر روز شاهد استقبال بیشتر بانوان از این دو رشته هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر به سبب امکانات و فضایی که بخش بانوان هیئت فوتبال استان قم در اختیار دارد، فوتسال فعالیت گسترده تری دارد، هر چند در رشته فوتبال نیز با وجود نداشتن امکانات و فضای کافی، بانوان و دختران فوتبالیست قم در زمین چمن مجموعه ورزشی مهجوری قم تمرین می کنند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: با توجه به بافت فرهنگی و مذهبی قم، رقابت های فوتبال و فوتسال بانوان با رعایت و توجه بیش از پیش به شئونات اسلامی در قم و توسط این هیئت صورت می گیرد و خوشبختانه توجه قابل توجهی به مسائل فرهنگی نیز صورت می گیرد.

سلیمی ابراز داشت: برنامه ریزی برگزاری مسابقات لیگ فوتسال بانوان قم در حال انجام است و انشاءالله در نظر داریم مسابقات امسال لیگ فوتسال بانوان باشگاه های استان قم را با شرکت تیم های مدعی در نیمه دوم سال و احتمالا از دی ماه برگزار کنیم.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: پیش بینی ما حضور نزدیک به ۱۶ تیم در رقابت های امسال لیگ فوتسال بانوان قهرمانی باشگاه های استان قم است تا بعد از برگزاری موفق رقابت های سال گذشته، بتوانیم مسابقاتی در سطح بسیار بالا و با کیفیت بهتر برگزار کنیم.

وی یاد آور شد: مسابقات لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم امسال در حالی برگزار می شود که بعد از برگزاری دوره نخست این رقابت ها در سال ۱۳۸۸، هیئت فوتبال استان قم دومین دوره این رقابت‌ها را در سال ۸۹ در قالب لیگ‌های دسته اول و دوم برنامه‌ریزی و برگزار کرد.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال استان قم عنوان داشت: سال گذشته در این رقابت‌ها ۱۰ تیم حضور داشتند که پنج تیم به عنوان تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌‌های استان قم و پنج تیم دیگر در قالب لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم با یکدیگر رقابت کردند.

وی بیان داشت: این مسابقات امسال نیز در قالب لیگ‌های دسته اول و دوم برگزار می‌شود که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در پایان رقابت‌ها برترین‌های لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند، ضمن اینکه قهرمان لیگ دسته اول نماینده استان قم در رقابت‌های فوتسال بانوان کشور خواهد بود.

سلیمی افزود: در حال حاضر تیم بانوان آفرنگ (ب) قم در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور در شیراز با حریفان خود در حال رقابت است، ضمن اینکه تیم آفرنگ (الف) در لیگ دسته سوم در گرگان مرحله نخست را با پیروزی پشت سر گذاشت.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcgru9x4ak9t.pra.html
نام شما
آدرس ايميل شما