چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : 5375

دلفین قهرمان فوتسال دسته اول بانوان قم شد

قم نيوز : قم نیوز: نایب رییس هیئت فوتبال استان قم از قهرمانی تیم فوتسال بانوان دلفین (ب) در مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های قم خبر داد.
دلفین قهرمان فوتسال دسته اول بانوان قم شد
به گزارش قم نیوز، زهرا سلیمی اظهار کرد: امسال دومین دوره رقابت‌های لیگ فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم را برنامه ریزی و برگزار کردیم و خوشبختانه بازی‌ها از نظر کمی و کیفی نسبت به دوره گذشته در سطح بهتری به انجام رسید.

وی ادامه داد: در لیگ این دوره فوتسال بانوان باشگاه‌های قم، بازیکنان مطرح در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و همین مهم موجب افزایش سطح فنی بازی‌ها و همچنین افزایش جذابیت مسابقات برای علاقمندان به فوتسال شده بود.

نایب رییس هیئت فوتبال استان قم اضافه کرد: امسال مسابقات لیگ‌های فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم را در قالب دسته اول و همچنین دسته دوم برگزار کردیم که در لیگ دسته اول این دوره هفت تیم برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کردند.

وی عنوان داشت: موفقیت‌هایی که امسال فوتسال بانوان قم در سطح رقابت‌های لیگ و قهرمانی کشور به دست آورد و خوشبختانه دو جام قهرمانی برای ما به همراه داشت، سبب شده بود تا تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره در بین تمام تیم‌ها افزایش یابد.

سلیمی ابراز داشت: رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم به شکل دوره‌ای برگزار شد و تمام هفت تیم شرکت کننده با یکدیگر بازی کردند که در نهایت این تیم فوتسال بانوان دلفین (ب) بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی یادآور شد: دیدارهای هفته پایانی به انجام رسید و طی آن نتایج در بازی‌های برگزار شده به شکلی رقم خورد که حکم به قهرمانی تیم فوتسال بانوان دلفین (ب) داد تا جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها به این تیم برسد.

نایب رییس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: در جدول رده بندی نهایی این دوره از مسابقات لیگ دسته اول فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم، بعد از تیم دلفین (ب) که در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد، تیم فوتسال بانوان دلفین (الف) به مقام نایب قهرمانی رسید، ضمن اینکه تیم فوتسال بانوان پیام موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از قهرمانی تیم فوتسال بانوان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور و همچنین قهرمانی تیم دختران قم در مسابقات زیر ۱۶ سال قهرمانی کشور، ۱۲ بازیکن فوتسال قم به تیم‌های ملی رده‌های سنی مختلف دعوت شدند که همگی آنها در رقابت‌های این دوره لیگ دسته اول فوتسال بانوان قم در ترکیب تیم‌های لیگی به میدان رفتند.

امسال در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال بانوان باشگاه‌های استان قم نیز چهار تیم به شکل دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت دو تیم جواز صعود به لیگ دسته اول فوتسال بانوان استان قم را به دست آوردند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.zbsurhbfsiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما