چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب : 302
نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم:

دوره مربیگری فوتبال بانوان در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره D استعدادیابی مربیگری فوتبال ویژه بانوان در قم خبر داد.
دوره مربیگری فوتبال بانوان در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز، زهرا سلیمی تصریح کرد: فوتبال بانوان قم در مسیر رو به پیشرفت خود به شدت به افزایش دانش نیروی انسانی فعال در بخش‌ها و تیم‌های مختلف خود نیاز دارد و دوره مربیگری درجه D با همین هدف برای مربیان زن فوتبال قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دوره درجه D در واقع یک کلاس استعدادیابی مربیگری فوتبال است که با شرکت مربیان زن شاغل در فوتبال استان قم و زیر نظر واحد آموزش هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود که امیدوارم نتایج خوبی برای مربیان خوب و فهیم بانوان فعال در فوتبال قم به دنبال داشته باشد.

 نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم ادامه داد: در دوره درجه D استعدادیابی مربیگری فوتبال که از امروز چهارشنبه سی‌ام شهریور ماه آغاز می‌شود، ۳۰ نفر از مربیان فوتبال قم حضور دارند و زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون فوتبال آموزش می‌بینند.

وی اظهار داشت: مسئولیت تدریس در این دوره استعدادیابی و آموزشی مربیگری بانوان فوتبال بر عهده مهناز امیر شقاقی از مربیان فوتبال بانوان کشور و یکی از مربیان با دانش و برجسته فعال در فدراسیون فوتبال است که به دو شکل تئوری و عملی به انجام می‌رسد.

سلیمی یادآور شد: مربیان شرکت کننده در دوره استعدادیابی درجه D مربیگری فوتبال در استان قم از امروز به ‌صورت تئوری در سالن جلسات و به شکل عملی در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم در دو نوبت صبح و عصر در این دوره حضور می‌یابند.


وی خاطرنشان کرد: دوره استعدادیابی مربیگری درجه D فوتبال بانوان در حالی در شهر مقدس قم برگزار می‌شود که پیش از این چند دوره دیگر آموزشی نیز برای بانوان خوب و فعال فوتبال و فوتسال بانوان در قم برگزار شد.

نایب رئیس هیئت فوتبال استان قم بیان داشت: در واقع در چند ماه گذشته اتفاقات خوبی در بخش مربیگری به همت واحد آموزش هیئت فوتبال در سطح استان قم ویژه بانوان برگزار شده است که علاوه بر کلاس توجیهی، این دوره آموزشی نیز قطعا برای افزایش نیروی انسانی فوتبال و فوتسال بانوان قم مفید خواهد بود.

وی با اشاره به تاکید جدی رئیس هیئت فوتبال استان قم مبنی بر تلاش بیش از پیش در راستای افزایش دانش در فوتبال قم، به برنامه‌های متنوع برای تحقق این مهم در بخش اشاره کرد و افزود: حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور، توجه به استعدادیابی و سطوح پایه و تلاش برای توسعه فوتبال و فوتسال بانوان از گام‌های موثر در این بخش است.

سلیمی تصریح کرد: دوره مربیگری درجه D را با حضور مربیان جوان و آینده‌دار فوتبال استان قم برگزار می کنیم که قطعا با استقبال خوب مربیان و حضور یکی از مدرسان برجسته فدراسیون فوتبال از نظر کیفی و کمی در سطح بسیار خوبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcicrap2t1au.bct.html
نام شما
آدرس ايميل شما