چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 24717

قم با شعار «شهر من، شهر نیایش» به استقبال رمضان می‌رود

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم گفت: شعار «شهر من، شهر نیایش» به منظور گرامیداشت و تکریم ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری در نظر گرفته شده است.
قم با شعار «شهر من، شهر نیایش» به استقبال رمضان می‌رود
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علی حاجی رضا در جلسه ستاد استقبال از طرح معنوی ماه رمضان که در شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: شعار «شهر من؛ شهر نیایش» به منظور گرامیداشت و تکریم ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این شعار با محوریت سازمان تبلیغات، شورای هیئات مذهبی، اداره کل اوقاف، نیروی انتظامی و صدا و سیما در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم با بیان اینکه قرار است علاوه بر مساجد، همه شهر به منظور آمادگی برای ورود به ماه رمضان پاکسازی شود، گفت: مناطق هشت‌گانه و نواحی ۲۶ گانه این آمادگی را دارند که با محوریت مردم، هرگونه امکانات و تجهیزات لازم به منظور مشارکت شهروندان در پاکسازی معابر اصلی و فرعی را در اختیار آنها قرار دهند.

وی ادامه داد: این اقدام نیاز به اطلاع‌رسانی گسترده‌ای دارد، به همین دلیل تبلیغات محیطی، نصب بنر و نیز درج در رسانه‌های محلی در دستور کار قرار گرفته است تا پیش از ماه رمضان این کار صورت بگیرد.

حاجی‌رضا با بیان اینکه شناسایی مساجد و مکان‌هایی که نیاز به نظافت کامل دارند بر عهده مناطق شهرداری است، گفت: نورپردازی‌های برخی مساجد و اماکن نیاز به اصلاح دارد که این کار هم با همکاری دستگاه‌های مسئول صورت خواهد گرفت.

مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری قم مردم‌محوری تمام برنامه‌های شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: مدیریت شهری قم در صدد است مشارکت‌های مردمی را در زیباسازی و نظافت شهری در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca00nu.49ny615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما