سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : 24944

رضایی به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم ملحق شد

قم نيوز : قم نیوز: مهدی رضایی مربی با سابقه قمی با صلاحدید صمد مرفاوی به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.
رضایی به کادر فنی تیم فوتبال صبای قم ملحق شد
به گزارش قم نیوز، پرونده کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بسته شد و مهدی رضایی مربی دارای مدرک A کنفدراسیون فوتبال آسیا جدید‌ترین عضو کادر فنی تیم فوتبال صبای قم است.

دامنه تغییرات تیم فوتبال صبای قم که این روز‌ها خود را برای حضوری پر قدرت در فصل جدید لیگ بر‌تر فوتبال کشور آماده می‌کند علاوه بر بازیکنان و کادر مدیریتی به کادر فنی تیم هم کشیده شده و مهدی رضایی جدید‌ترین عضو کادر فنی تیم فوتبال صبای قم است.

رضایی پس از ناصر بختیاری‌زاده دومین مربی قمی است که به کادر فنی صبا می‌پیوندد تا در کنار صمد مرفاوی به عنوان سرمربی و ساکت الهامی به عنوان مربی، کادر فنی تیم فوتبال صبای قم را تکمیل کند.

ناصر بختیاری‌زاده زا نخستین سالی که صبا به قم منتقل شد و از نام صباباطری تهران به صبای قم تغییر نام داد همواره از اعضای ثابت کادر فنی تیم فوتبال صبای قم بوده است و امسال نیز به عنوان دستیار مرفاوی فعالیت می‌کند.

مهدی رضایی نیز که از پیشکسوتان فوتبال قم به شمار می‌رود در گذشته مسئولیت کمیته آموزش هیئت فوتبال قم را بر عهده داشته است و سال گذشته نیز مدیریت مدرسه فوتبال پرسپولیس را در قم بر عهده داشت.

در همین حال سعید عزیزیان مربی فصل گذشته دروازه بانان تیم فوتبال صبای قم نیز در این تیم ماندنی شد تا به شایعات پیرامون تغییر در این پست و حضور یک مربی دروازه بانان بومی به جای عزیزان خاتمه داده شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0oqi.2bq008laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما