يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : 25077

تقدیر از پاکبان با نامگذاری بوستانی به نام آنان

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم گفت: به پاس تلاش ها و زحمات پاکبان ها، یکی از بوستان های اصلی در مجاورت ساختمان شهرداری را به نام پاکبان نامگذاری کرده ایم.
تقدیر از پاکبان با نامگذاری بوستانی به نام آنان
به گزارش قم نیوز، ˈمحمد دلبریˈ شنبه شب در مراسم گرامیداشت روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها در سالن همایش های شهرداری قم

افزود: پاکبان ها معمولا در ساعاتی که بیشتر شهروندان در حال استراحت هستند، مشغول به خدمت بوده و کمتر کسی تلاش ها و زحمات آنها را می بیند.

وی با اشاره به رونمایی از کارت هوشمند و اجرای فاز نخست خدمات هوشمند شهرداری قم در این مراسم، گفت: ارایه غیرحضوری و هوشمند خدمات دستگاههای اجرایی، آثار ارزشمند اقتصادی و اجتماعی به دنبال داشته و موجب سهولت در کارها می شود.

شهردار قم در ادامه افزود: در فاز نخست هوشمندسازی خدمات شهرداری، ارایه دو خدمت و تا دهه فجر امسال ارایه هفت خدمت دیگر از این مجموعه به دفاتر پیشخوان دولت واگذار می شود، که امیدواریم بتواند کارکردهای مثبت و موثر خود را به خوبی نمایان سازد.

وی در پایان خواستار همکاری و تعامل همه مردم و مسوولان برای تحقق اهداف و رسیدن به سطح مطلوبی از خدمات شهرداری قم شد و گفت: لبخند رضایت مردم بالاترین پاداش ها برای مسوولان است و اگر به واسطه قصور یک یا چند نفر، نارضایتی در جامعه ایجاد شود، خدمات دیگر حلاوتی نخواهد داشت.

در مراسم گرامیداشت روز ملی شهرداری ها و دهیاری ها در قم، کارت هوشمند شهرداری قم نیز رونمایی و فاز اول طرح خدمات هوشمند شهرداری قم به مرحله اجرا درآمد و در پایان این مراسم نیز با حضور جمعی از مسوولان اجرایی بوستان پاکبان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdca0wnu.49nm015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما