?>?> سپاه و بسیج در گسترش فرهنگ حجاب الگو سازی کنند | قم نیوز
يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب : 25328

سپاه و بسیج در گسترش فرهنگ حجاب الگو سازی کنند

قم نيوز : قم نیوز: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: سپاه و بسیج از اجرای فریضه امر به معروف و موضوع حجاب و عفاف، به طور سازنده و مفید دفاع کرده و در این زمینه به دیگران الگو ارائه دهند.
سپاه و بسیج در گسترش فرهنگ حجاب الگو سازی کنند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن سالروز قیام مردمی بر علیه بی حجابی ابراز داشت: حجاب به تنهایی مخصوص زنان نیست بلکه مردان نیز باید حجاب و پوشش کافی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه تمام آداب، اوامر و نواهی که در دستورات دینی از سوی خداوند متعال و اولیاء الهی آورده شده، به منظور حفظ گوهره وجودی و ارزش انسان از بدی ها و نیز رسیدن وی به کمالات انسانی است، تاکید کرد: در واقع اگر افرادی به واسطه عدم رعایت حجاب و عفاف، ارزش و قیمت وجودی خود را حفظ ننموده و خود را از دستبرد دشمنان، بیگانگان و در راس آنان شیطان حفظ نکنند، شیطان وارد وجود و حریم آنان شده و اعمالشان تابع خواست شیطان می گردد.
اکبری در ادامه با بیان نقش سپاه و بسیج در این زمینه خاطرنشان ساخت: امروز نهادهایی چون سپاه و بسیج که در خط دفاع از نظام و ولایت حرکت می کنند، ماموریت بیشتر و مسئولیت سنگین تری در حفظ و گسترش فرهنگ حجاب و عفاف دارند.
وی با ذکر مثالی در این مورد گفت: اگر از حریم خانه ای در بیرون از آن محافظت می شود، اهل آن خانه نقش بیشتری در محافظت از خود دارند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، سپاه و بسیج را در نظام اسلامی همچون اهل خانه برشمرد و تصریح کرد: تشکیلات سپاه و بسیج باید از موضوع امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و عفاف به عنوان فریضه دینی و اجتماعی به طور سازنده، مفید، موثر و ماندگار دفاع کنند و در این زمینه به دیگران الگوهای مناسب ارائه دهند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjote8.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما