يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب : 25333

مردم قم فریب شایعات استکبار درباره مقاومت را نمی‌خورند

قم نيوز : قم نیوز: رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: رژیم صهیونیستی شایعات فراوانی علیه حماس و مقاومت در آستانه روز قدس منتشر می‌کند که ملت ایران به ویژه مردم قم باید در این میان هوشیار باشند و حقیقت را دریابند.
مردم قم فریب شایعات استکبار درباره مقاومت را نمی‌خورند
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام سید محمد آتش‌زر صبح امروز در حاشیه هفتاد و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه در حالی وارد پانزدهمین روز ماه رمضان می‌شویم که باریکه غزه از زمین و هوا مورد هجوم رژیم صهیونیستی واقع شده است، اظهار کرد: در این بین جهان در سکوتی کامل فرو رفته است.

وی افزود: امروز ۱۵۸ زن و کودک زیر آتش بمباران رژیم صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده‌اند ولی استکبار جهانی دم بر نمی‌آورد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بیانات رهبری در مورد حقیقت رفتار و ذات آمریکایی‌ها و نظام سلطه خاطرنشان کرد: در این بین تنها ملت رشید ایران است که با رهبری‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

وی ادامه داد: ملت بصیر ایران باید بدانند رژیم صهیونیستی توطئه جدیدی علیه فلسطین و حماس به راه انداخته و شایعاتی مبنی بر ارتباط حماس با داعش و مخالفت آنها با تشیع را تبلیغ می‌کند؛ در این میان ملت ایران باید حقایق را بشناسد و هوشیار باشد.

آتش‌زر در خاتمه به مذاکرات میان ایران و گروه ۱+۵ اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم هیئت مذاکره کننده ایرانی در این جنگ نرم با دشمن، با تکیه بر حقوق حقه ملت ایران و تلاش برای دفاع از آنها، به موفقیت دست یابد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfmmd0.w6dtmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما