سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : 25545

دستگیری 18 خرده فروش مواد مخدر و پلمپ 8 منزل مسکونی در قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در اقدامی گسترده و در نتیجه بازرسی از 10 منزل مسکونی در استان، 18 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند.
دستگیری 18 خرده فروش مواد مخدر و پلمپ 8 منزل مسکونی در قم
به گزارش قم نیوز، سرهنگ منوچهر طالبی افزود: در پی کسب اخبار مردمی در خصوص فعالیت تعدادی خرده فروش مواد مخدر در یکی از محله‌های قم تحقیقات گسترده ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قم در این زمینه آغاز شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان در ادامه از شناسایی ۱۰ منزل مسکونی در این طرح خبر داد و گفت: پس از حضور دادستان قم، دستگیری این افراد در دستور کار تیم‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی گفت: در یک عملیات هماهنگ هر ۱۰ منزل مورد بازرسی قرار گرفت که مقادیر قابل توجهی از انواع مواد مخدر و همچنین آلات و ادوات بسته بندی مواد مخدر کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم با بیان اینکه در این رابطه ۱۸ فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: در ادامه با دستور «گنجی» دادستان قم از این تعداد منزل مسکونی، ۶ منزل پلمپ شد و پلمپ ۲ منزل نیز به دلیل وجود مستأجر به ۵ روز دیگر موکول شد.

کاهش سرعت مجاز در بزرگراه امام علی(ع) قم

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم از کاهش سرعت مجاز در بزرگراه امام علی (ع) قم، از ۱۱۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر در ساعت خبر داد.

سرهنگ اردشیر جمشیدی راد، وقوع تصادفات ناگوار در بزرگراه امام علی (ع) را از علل این تصمیم گیری در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها اعلام کرد.

به گفته وی در پی وقوع تصادفات ناگوار در بزرگراه امام علی (ع) که علت اکثر این حوادث ناشی از سرعت بالا و عدم تناسب بزرگراه با میزان تردد در آن بوده است، در جلسه کمیسیون ایمنی راه‌ها مصوب شد تا حداکثر سرعت مجاز وسایل نقلیه در این بزرگراه کاهش بیابد.

رئیس پلیس راه استان با اعلام این خبر افزود: بر اساس مصوبات این جلسه، سرعت مجاز وسایل نقلیه در بزرگراه امام علی (ع) حدفاصل تقاطع غیرهمسطح شاه جمال تا میدان ۷۲ تن و در ادامه از میدان ۷۲ تن تا میدان ولیعصر (عج) «در هر دو باند» از ۱۱۰ کیلومتر به ۸۰ کیلومتر در ساعت کاهش یافت.

سارقان داخل خودرو به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری ۲ سارق داخل خودرو در این استان خبر داد و گفت: مته‌مان در تحقیقات ماموران به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ مهدی قدمی اظهارکرد: در پی چندین فقره سرقت داخل خودرو در استان مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: سارق در مکان خلوت با انتخاب خودروای که وسیله‌ای در آن نظرش را جلب می‌کرد پس از بازکردن درب خودرو آن را سرقت می‌کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: با انجام اقدامات پلیسی سارق حرفه‌ای و سابقه دار توسط پلیس ۱۱۰ قم حین ارتکاب جرم دستگیر و به کلانتری ۱۹ قم دلالت داده شد.

قدمی با بیان اینکه متهم به مواد مخدر اعتیاد شدید دارد، اظهارکرد: وی در تحقیقات به ۱۸ فقره سرقت داخل خودرو اعتراف و همدستش نیز بلافاصله دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم در پایان از دارندگان وسایل نقلیه خواست، از پارک خودرو در نقاط خلوت شهر و گذاشتن هر گونه وسیله بر روی صندلی خودرو و در معرض دید خودداری کنند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcammnu.49nmy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما