دوشنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : 2560
آیت‌الله علوی‌گرگانی:

آمریكا برای چندمین بار از ایران سیلی خورد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه قم گفت: دستیابی فرزندان انقلاب اسلامی به هواپیمای جاسوسی فوق پیشرفته آمریكا سیلی دیگری بر صورت آمریكا بود.
آمریكا برای چندمین بار از ایران سیلی خورد
به گزارش قم نیوز، وی روز دوشنبه در دیدار دیدار جمعی از فرماندهان هوا و فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این موفقیت ایران نشان از خواست و اراده الهی در غلبه حق بر باطل دارد.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران نیز مانند انقلاب سیدالشهدا (ع) برای احیای حق و نابودی ظلم شكل گرفت، افزود: هر انقلابی كه برای مقابله با ظلم و ستم و احیای امر به معروف برپا شود، همانند انقلاب امام حسین‌(ع) خواهد بود.

وی با اشاره به اینكه در شب عاشورا دو جبهه حق و باطل در مقابل هم قرار داشت، اضافه كرد: سرور و سالار شهیدان برای احیای دین و دعوت مردم به سوی حق با اخلاص در مقابل ظلم و استكبار ایستادگی كرد.

این استاد برجسته حوره علمیه توجه به آیات قرآن و روایات ائمه اطهار(ع) برای همه اقشار جامعه پند آموز دانست و افزود: مهترین درسهای زندگی را انسان می تواند از آیات قرآن كسب كند.

وی با اشاره به آیات قرآن كریم، افزودند: انسان ها با توجه به اعمالی كه انجام می دهند، قابل مقایسه با یكدیگر نیستند و هر كس در مقابل كارهای خود، جزا و پاداش خود را خواهد گرفت.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.p8wbjh8n79bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما